|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۲۱۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
خوشحالم که در این مراسم استقلالی‌ها، پرسپولیسی‌ها و چهره‌های مختلف ورزشی حضور پیدا کردند و اتحاد و همدلی در میان اهالی فوتبال وجود دارد و مرحوم حجازی را از یاد نبرده‌اند.
 رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت مرحوم حجازی به صحبت در مورد آن مرحوم و تشریح آخرین وضعیت تیم ملی پرداخت.

 مهدی تاج در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت مرحوم حجازی در خصوص حضورش در این مراسم اظهار داشت: حجازی شخصیت بزرگی بود و من با ایشان رفاقت و مراودات دیرینه داشتم. فکر می‌کنم نخستین کسی که ایشان را برای مربیگری در داخل ایران انتخاب کرد من بودم و ایشان را به اصفهان و ذوب‌آهن بردم. ایشان شخصیت بزرگی برای فوتبال ما هستند و ما هم وظیفه داریم در مراسم این چنینی حاضر شویم تا دیگران هم در مراسم ما حضور پیدا کنند.

وی افزود: خوشحالم که در این مراسم استقلالی‌ها، پرسپولیسی‌ها و چهره‌های مختلف ورزشی حضور پیدا کردند و اتحاد و همدلی در میان اهالی فوتبال وجود دارد و مرحوم حجازی را از یاد نبرده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با اشاره به اردوی تیم ملی در ترکیه گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و در اردو به سر می‌برد. سه دیدار تدارکاتی با ترکیه، یونان و لیتوانی تا پیش از جام جهانی کمک زیادی به تیم می‌کند و بازیکنان تحت فشار قرار می‌گیرند تا با آمادگی حداکثر راهی روسیه شوند.

تاج در مورد تغییر محل بازی با یونان از ترکیه به این کشور گفت: قرار بود با یونان در ترکیه بازی کنیم ولی آنها اعلام کردند به ترکیه نمی‌آیند و به همین دلیل قرار است بازی در یونان برگزار شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین