|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
کد خبر: ۲۱۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
متاسفانه در روزهای اخیر شاهد پایین آمدن سرعت اینترنت و کاهش کیفیت آن هستیم آن هم در شرایطی که نباید ارائه خدمات اینترنتی افت پیدا کند. این‌که به خاطر فیلترینگ تلگرام، کیفیت اینترنت دچار مشکل شود قابل قبول نیست.
 نماینده مردم تهران گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باید نسبت به کاهش سرعت اینترنت پاسخگو باشد، در غیر این صورت ما قطعا از آقای آذری جهرمی به دلیل کم شدن سرعت اینترنت و پایین آمدن کیفیت آن سوال خواهیم کرد.

فاطمه حسینی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اظهار کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد پایین آمدن سرعت اینترنت و کاهش کیفیت آن هستیم آن هم در شرایطی که نباید ارائه خدمات اینترنتی افت پیدا کند. این‌که به خاطر فیلترینگ تلگرام، کیفیت اینترنت دچار مشکل شود قابل قبول نیست.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از مردم از طریق کسب و کارهای اینترنتی امرار معاش می‌کنند که به دلیل کاهش سرعت اینترنت و پایین آمدن کیفیت آن دچار مشکلاتی شدند. قطعا باید در این باره وزیر ارتباطات پاسخگو باشد وگرنه ما از ایشان در مجلس سوال خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که «اختلالات اینترنتی کاربران را دچار یک نوع فرسایش کرده است»، گفت: آقایان ادعا می‌کردند که می‌خواهند جلوی فیلترینگ را بگیرند اما وضع بدتر شده به گونه‌ای که وارد شدن به یک سایت داخلی هم به کندی صورت می‌گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین