|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۱۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید همین امروز عذر کی‌روش را بخواهند و دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی در جام جهانی انتخاب کنند.
 مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید همین امروز عذر کی‌روش را بخواهند و دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی در جام جهانی انتخاب کنند.

نادر فریادشیران درباره دلایل سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اسامی تیم ملی اظهار داشت: کی‌روش از مقامات ورزشی و فدراسیون فوتبال درخواست کرد که علی دایی را به عنوان سفیر دائمی ایران در مجامع ورزشی معرفی کنند اما من پیشنهاد می‌کنم دایی سرمربی تیم ملی شود چون شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان و فوتبال ایران دارد. ما هم افتخار می‌کنیم چون دایی یک برند ایرانی هست و از ایشان حمایت می‌کنیم در واقع کاری که ژاپن و امارات کردند و یک مربی وطنی انتخاب کردند.

آقای کی‌روش با این لیستی که انتخاب کرد نشان داد که هیچ شناختی از فوتبال و لیگ ایران ندارد. تا روزی که هدایتی بود لایک و علامت موفقیت به هم نشان می‌دادند، اما حالا حرفهای سال 94 را تازه می‌زند. او همه را به جان هم انداخته، شفر را رو در روی وریا غفوری قرار داده و مطمئن باشید اگر سیدجلال به الجزیره امارات گل پیروزی را نمی‌زد الان در تیم ملی بود.

وی ادامه داد: دایی تیمش امسال نتایج خوبی گرفت و موفق بود و اگر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود قطعا سیدجلال و وریا غفوری در تیم ملی حضور خواهند داشت. به نظرم دایی برگردد به تیم ملی خیلی بهتر است، با او اگر بهتر نتیجه نگیریم بدتر هم نتیجه نخواهیم گرفت.

فریادشیران افزود: باید همین امروز عذر کی‌روش را بخواهند و دایی را سرمربی تیم ملی در جام جهانی انتخاب کنند، چون دایی یک چهره بین‌المللی و شناخته‌شده است و روی لیگ‌ و مسابقات ما اشراف کامل داشته است. البته باید ببینیم آقای فردوسی‌پور و برنامه 90 چه واکنشی به لیست تیم ملی و اتفاقات اخیر نشان می‌دهد و نظرشان چیست.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: چندی پیش رئیس فدراسیون فوتبال از من شکایت کرده بود اما امروز دادگاه رای برائت ما را صادر کرد، ولی همچنان شکایت ما علیه شخص رئیس فدراسیون فوتبال پابرجاست چون ایشان باید ثابت کنند که بنده و آقای مایلی‌کهن معاند و دشمن نظام هستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین