|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۱۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:خدا شاهد است که رقم پیشنهادی سپاهانی‌ها بیشتر از ذوب‌آهن نبود و من فقط به خاطر مردم سپاهان را انتخاب کردم.
 سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:خدا شاهد است که رقم پیشنهادی سپاهانی‌ها بیشتر از ذوب‌آهن نبود و من فقط به خاطر مردم سپاهان را انتخاب کردم.

به گزارش خبرآنلاین، امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت‌و گو با رادیو تهران در خصوص حضورش در سپاهان گفت:این صحبت‌هایی که می‌زنم عین واقعیت است، یک سال خیلی خوبی را در ذوب‌آهن داشتم، از تک تک اعضای تیم ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که در شرایط بد از من حمایت کردند. وقتی که ما 4 گل در یکی از بازی‌ها خوردیم خیلی از من حمایت شد با وجود اینکه روز تلخی را سپری کردم. از همه و شخص آقای آذری تشکر می‌کنم و خدا را شاهد می‌گیرم اگر این جابه جایی شده فقط به خاطر مردم است. در این 3-4 روزه مردم آنقدر محبت داشتند و من آن قدر تحت فشار بودم که شاید باور نکنید.

وی افزود: در دو سالی که در سپاهان بودم در ابتدا خوب شروع نکردم اما همیشه با هر تیمی به اصفهان رفتم مردم اصفهان من را مورد لطف قرار دادند، من تیم دوم را تحویل دادم و تیم آسیایی تحویل دادم، خدا شاهد است رقم مالی تفاوت چندانی نداشت و حالا هم با خدا معامله کردم و امیدوارم که بتوانم سپاهان را به روزهای خوب برگردانم.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه چرا از ذوب‌آهن جدا شد گفت: من جز خدا از کسی نمی‌ترسم و همیشه حرف حق را می زنم. هر چیزی که من در برنامه از ذوب‌آهن خواستم انجام دادند، من از سعید آذری ممنون هستم، تا قبل از بازی با استقلال تمام پاداش‌ها را پرداخت کردند و بودجه را هم تصویب کردند و 20 درصد را هم دادند. بعد از بازی آخر در فشار روحی قرار گرفتم و خواستم با خدا معامله کنم.مردم خواستند که من به سپاهان بروم چون شرایط سپاهان خوب نیست و آنقدر در صفحه های مجازی من خواستند و لطف کردند که تصمیم گرفتم به این تیم بروم. مدیران ذوب آهن تمام برنامه‌های من را در این باشگاه پیاده کردند و این تیم هم مطمئنا راه خودش را پیدا خواهد کرد و با کادر فنی جدید موفق خواهد شد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از نویدکیا استفاده کند یا خیر گفت:من از حضور نویدکیا استقبال می‌کنم. در تمام دنیا بهترین مربی ها هافبک‌های بازیساز بودند، علی کریمی هم اینطور است و شک ندارم یکی از بهترین مربیان می‌شود. در ذهنم این بود که محرم نویدکیا را به عرصه مربیگری بیاورم، این بستگی به خودش دارد اما شنیدم محرم صحبت‌هایی انجام داده ولی باید ببینم صحبت‌های او درست بوده یا نه. ما باید در سپاهان نمادسازی کنیم، مثل سایپا که با صادقی کرد و مثل ذوب‌آهن که با حدادی فر انجام داد.در مورد نویدکیا هم ابتدا باید ببینم چه صحبت هایی کرده و با خودش حرف بزنم بعد تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در خصوص شایعه حضور کی‌روش استنلی در سپاهان و اینکه گفته می شود قلعه نویی در نیم فصل اجازه نداده این بازیکن با ذوب آهن تمدید کند، گفت: این صحبت ها مربوط به فضای مجازی است و بچه های دهه 80 این حرف ها را باور می کنند چون اطلاعات ندارند. سال اولی که من از استقلال به سپاهان رفتم کدام بازیکنان را بردم؟ برای یکسری افراد متاسفم.وقتی خسرو حیدری و جانواریو خودشان خواستند از استقلال بروند من او را جذب کردم. از حیدری سوال کنید و او را روی خط بیاورید. او می‌خواست به جایی برود که اصلا برایش خوب نبود، او گفت اگر شما من را جذب نکنید من باز هم نمی‌مانم و به تیم دیگری می‌روم. البته با یک شخص هم مشورت کرد که نمی خواهم اسم او را الان بیاورم اما حالا یک سوال از شما دارم، اگر بازیکنی آزاد باشد ما نمی‌توانیم او را بگیریم؟من اصلا در مورد ذوب آهن حرف نمی‌زنم و کلی حرف می‌زنم. به روح مادرم قسم اصلا در مورد تمدید قرارداد کی‌روش با ذوب آهن حرفی نزدم و همان طور که گفتم این حرف ها را کسانی می زنند که سنشان پایین است در صفحات مجازی درگیر این گونه مسائل هستند.

وی ادامه داد: زمانی که در تراکتورسازی بودم استقلال کرار و تیموریان دو ستون تیم ما را گرفت. وجدانا من تا به حال حرفی زدم یا گلایه ای کرده ام؟ این نسل جدید خیلی چیزها را نمی‌دانند. به آنها هم دروغ می‌گویند، یکسری فضای مجازی فیک هم اطلاعات دروغ به مردم می‌دهند.آقای آذری هر کدام از بازیکنان ذوب آهن را گرفتند که هیچ وگرنه این حرفها فقط دروغ است ولی این را هم بگویم هر باشگاهی می تواند با بازیکنان آزاد مذاکره کند.

قلعه‌نویی ادامه داد:برای شما مثالی می زنم، اکبر ایمانی می‌خواست از جمع پدیده‌ای ها جدا شود، من به مجید نوروزی زنگ زدم و به گفتم به مهاجری اطلاع بدهد که ایمانی بندی در قراردادش دارد که می‌تواند از پدیده جدا شود، خود من به پدیده‌ای ها گفتم بروید پولی جور کنید تا این بند قرارداد از بین برود. من کجا با خودم بازیکن برده ام؟ این حرف‌ها را نسل جدید باور می‌کنند.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص اینکه پیرامون ساکت صحبت و انتقاد کرده بود ادامه داد: من کمی در این مساله زیاده روی کردم، بعد از دیدن فیلم اعتقادم کمی برگشت، ساکت به آقای آذری حرفی زده بود و گفته بود شما چرا آمده اید وسط قضایا من هم در این مورد کمی زیاده روی کردم اما آقای آذری هم شخصی نیست که دروغ بگوید.

وی ادامه داد: همیشه گفته ام که استقلال و پرسپولیس نماد هستند و باید به آنها کمک شود اما باید از حق تیم خودم هم دفاع کنم. با این شرایط استقلال و پرسپولیس فیلتر جامعه شده‌اند و نگاه سیاسی روی آنها وجود دارد. 5 سال پیش افشارزاده 100 میلیون به استقلال نداد اما حالا 50 میلیارد پول به آنها می‌دهند. من فقط می‌ترسم این نگاه سیاسی از روی این دو تیم برداشته شود و آن وقت ببینید این باشگاه ها دچار مشکل شوند.بارها گفته‌ام تیم‌هایی که طرفدار دارند باید نگاه ویژه به آنها شود. روز بازی با استقلال وقتی داور را دیدم یقین داشتم که برنده نمی‌شویم. یکسری کارشناسان معرفت و شرافت به خرج دادند و حقیقت را گفتند و اسیر فضای مجازی نشدند. آنها پنالتی ما را نگرفتند، 2 بازیکن استقلال هم باید اخراج هم می‌شد. عالم و آدم دیدند یک توپ به منتظری خورد و کرنر شد اما داور نگرفت، من در مورد کرنر صحبت نمی کنم اما می خواهم این را بگویم وقتی بازیکن من در زمین این چیزها را می بیند تصور می کند داور یک طرفه است. وقتی اینها را دیدم و با توجه به اینکه 2 بازی هم از مسابقات قبل از این داور درآوردیم، مطمئن شدیم داور فدراسیون است و یقین پیدا کردم بازی را نمی‌بریم.

وی تاکید کرد: شما ببینید قبل از بازی من گفتم لیست تیم ملی را بعد از بازی با ما اعلام می‌کردند، این کجا توهین به کی‌روش است؟ از شما سوال می کنم. آیا این حرف من توهین به کی روش است؟

قلعه‌نویی ادامه داد: من در مورد 3 بازیکن که خط خوردند حرف دارم، اگر چه این موضوعات به من ارتباطی ندارد اما به هر حال 40 است در فوتبال هستیم و حق اظهار نظر داریم. این آقا از سید حسینی ایراد گرفته است که نیمکت نشین بوده است اما حسینی رکورددار لیگ است ولی حقیقی 4 سال پیش کجای دنیا بازی کرد که دروازه بان اول تیم ملی در جام جهانی گذشته بود؟ شما اگر ووریا غفوری را خط زدید توانایی او را نادیده گرفتید.بازیکنی که در جناح راست بازی می کند و سه بازیکن را معطوف خودش می کند نادیده گرفته شده درست همین بلا را بر سر من با خسرو حیدری آوردید.هر روز حیدری می‌گفت من این مدلی هستم و فلان مدلی هستم، آقای تاج این آدمی که هر روز یکجا هست، اجازه نده در پیکره فدراسیون باشد. من حق دارم بعد از 40 سال این حرف را بزنم.

وی در پایان در خصوص شعارهایی که در بازی با استقلال علیه وی شعار دادند گفت: اینها هوادار استقلال نبودند،هوادار آنهایی هستند که زنگ زدند و از من عذرخواهی کردند، اینهایی که در فصای مجازی مرتب شعار می‌دهند و به جوانهای دهه 80 خط می‌دهند حسابشان جدا است. یکی دو نفر هستند که مرتب در فضای مجازی فضاسازی می کنند. من اصلا از آنهایی که شعار دادند دلخور نیستم، دلخوری من از افتخاری است که ادعا می‌کند مسلمان است و انصافا هم هست، از او دلخورم به این دلیل که نباید اجازه بدهند افرادی که بعد از جام حذفی دنبال سهم خواهی از استقلال بودند کنار این تیم باشند. مهدی رحمتی یک اشتباهی کرد، خودش معذرت خواهی کرد، شب عید هم با من تماس گرفت و عید را تبریک گفت، 2 بار هم قبل از بازی‌ها نزد من آمد و رفتار قشنگی کرد. این‌ها قشنگی فوتبال است و بس.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین