|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۱۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
در نشستی با حضور سرپرست شهرداری کرج آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی بررسی شد.
 در نشستی با حضور سرپرست شهرداری کرج آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی بررسی شد.

در نشستی با حضور سرپرست شهرداری کرج و اکبر سلیم‌نژاد و مهدی حاجی‌قاسمی روسای کمیسیون فرهنگی و عمران شورای‌شهر کرج آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی بررسی شد.

به گفته پیمانکار در پروژه بزرگراه‌شمالی تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ تن آرماتوربندی و ۴۵ هزار متر مکعب بتن‌ریزی صورت گرفته و در حال حاضر شاهد پیشرفت فیزیکی ۳۴.۱۲ درصدی هستیم.

گفتنی است، هفته گذشته گشایش و پیشرفت خوبی در تملکات پروژه بزرگراه‌شمالی انجام شد اما در حال حاضر به لحاظ کمی پیشرفت حاصل شده برای اجرای پروژه "کافی" نبوده است. باید به این نکته اشاره کرد که مجوز جابجایی برخی اشجار معارض در این مسیر از سوی دستگاه‌های مربوطه اخذ شده است.

سرپرست شهرداری کرج در این نشست ضمن گلایه از پیمانکار پروژه بزرگراه شمالی، گفت: از برنامه تعیین شده عقب هستیم و باید هر چه سریع‌تر به مسایل، مشکلات و موانع پروژه بزرگراه شمالی رسیدگی شود.

پیمانکار پروژه بزرگراه شمالی در پاسخ به گلایه‌های سرپرست شهرداری کرج عنوان کرد: اگر نقدینگی لازم درباره اجرای ادامه پروژه تامین شود، عقب‌ماندگی‌ها ظرف ۱۵ روز آینده جبران خواهد شد. وضعیت بخشی از معارضان در هفته‌های آتی تعیین و مشکلات برطرف خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر اینکه گارگاه مهندسی ارزش پروژه بزرگراه‌شمالی کرج باید به قید فوریت تشکیل شود، گفت: برابر با شرح خدمات مهندسی ارزش پروژه در محدوده پل آیت الله طالقانی، اجرایی شود.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ابعاد پروژه بزرگراه‌شمالی کرج فراتر از پروژه‌های استانی است، افزود: طبق رایزنی‌های انجام شده با ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌البرز در صورت انجام توجیه‌های لازم قول مساعدت ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان از سوی سازمان‌های مذکور اعلام شده است.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین