وی در پاسخ به اختلالات اخیر اینترنت کشور اظهار کرد: ما طی هفتههای گذشته تنها یک قطعی در ارتباطات تلفن ثابت و سیار منطقه دماوند داشتیم که البته با وجود این مشکل حتی در آن مناطق هم دسترسی به اینترنت میسر بود.
صیدی ادامه داد: البته ممکن است به شکل مقطعی قطعیهایی در سیستم وجود داشته باشد اما این قطعیها گسترده نبوده است.
مدیرعامل مخابرات استان تهران همچنین به تلاش این شرکت برای تامین دو برابری پهنای باند اشاره کرد و گفت: ما از شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای بالایی را خواستهایم که با این ترتیب ظرفیت اینترنت ما دو برابر میشود.
وی همچنین عنوان کرد: این پهنای باند بیش از 100 خطSTM1 بوده است.
صیدی در پاسخ به گلایههای کاربران برای ارتباط با مرکز 2020 مطرح شده بود، اظهار کرد: ما در این حوزه دو برنامه طراحی کردهایم اول آنکه با استفاده از نرمافزار جدیدی همکاران ما به هنگام برقراری تماس پیش از آنکه مشترک بخواهد اشکال خط خود را بگوید مساله را بر روی مانیتورهای خود میبیند و به این ترتیب میتواند به شکل سریعتری پاسخگوی مشترکان باشند.
مدیرعامل مخابرات استان تهران مسالهی دوم را به افزایش تعداد کارمندان این مرکز دانست و افزود: ما اکنون سیستم IBR خود را تغییر دادهایم تا دیگر مشترکان برای زمان طولانی در صف انتظار نمانند به همین دلیل زمانی که به علت خرابی حجم تماسها افزایش پیدا کند دیگر افراد در انتظار نمیمانند و شماره تماس آنها پرسیده میشود تا در زمان مناسب با آنها تماس گرفته شود. به این ترتیب دیگر انتظار سه الی چهار دقیقه معنی نخواهد داشت.
وی زمان اجراییشدن این طرح را نیز ظرف یک تا دو ماه آینده دانست و اظهار امیدواری کرد: با اجرای این شیوه مشکلات 2020 برطرف شود.