|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۱۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
پیشکسوت فوتبال ایران با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.
 پیشکسوت فوتبال ایران با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، علی پروین ظهر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کرد. علی پروین در این دیدار گفت: واقعا باید به فدراسیون فوتبال دست مریزاد گفت. در این مدت، تیم‌های ملی در رده‌های مختلف بانوان و آقایان نتایج بسیار خوبی گرفته‌اند و من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال از زحماتی که انجام می‌دهید سپاسگزارم. به نظرم، فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی ما کاری کرده‌اند کارستان.

سرمربی و کاپیتان اسبق ضمن گفت‌وگو با رییس فدراسیون درباره مباحث اخیر تیم ملی، همچنین تصریح کرد: بی شک دومین حضور پیاپی تیم ملی فوتبال در جام جهانی هم یک موضوع قابل اهمیت است. همه هم می‌دانیم که تیم ملی در یک گروه بسیار بسیار سخت و دشوار قرار دارد و به طور حتم جامعه فوتبال و مردم هم بر اساس قدرت حریفان ما از تیم ملی توقع و انتظار دارند.

وی افزود: موضوع مهم دیگر، برگزاری منظم رقابت‌های باشگاهی است که جای تقدیر دارد. قبلا برنامه مسابقات لیگ برتر بارها و بارها دستخوش تغییرات می‌شد و تکلیف تیم‌ها معلوم نبود اما الان سرمربی یک باشگاه، کل برنامه سال را از ابتدای فصل مطلع می‌شود. این‌ها باعث خوشحالی است.

پروین خاطرنشان کرد: شنیده‌ام که قرار است ساختمان اداری فدراسیون فوتبال به محل مرکز تیم‌های ملی منتقل شود. من چند وقت پیش از کمپ فدراسیون بازدید کردم و واقعا دیدم که این محل به امکانات بسیار خوبی مجهز شده است. در صحبت با آقای تاج هم متوجه شدم که قرار است ساختمان اداری فدراسیون به این محل برود و در این صورت، همه چیز تکمیل خواهد شد.

در این دیدار، رییس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از همراهی همیشگی علی پروین با فوتبال کشور و زحمات وی در طی دهه‌های اخیر گفت: بدون شک و تردید، پیشکسوتان، ستاره‌های واقعی فوتبال ما محسوب می‌شوند. در فدراسیون فوتبال، نگاه ویژه‌ای به عزیزان پیشکسوت وجود دارد و ما سعی می‌کنیم از نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند آنها استفاده کنیم.

وی افزود: علی پروین نامی ماندگار و بزرگ برای جامعه فوتبال است. او عصاره تیم ملی و فوتبال مملکت محسوب می‌شود. او هم در هنگام بازی و هم در زمان مربیگری برای مدت‌های مدید، افتخارات فراوانی کسب کرده است. فوتبال ما قدردان زحمات علی پروین است و امیدوارم نسل به نسل، از تجارب ارزنده شما استفاده شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین