|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۱۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
بر اساس قرعه کشی که امروز (چهارشنبه) در مالزی و در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شد استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دیدار رفت میزبان السد قطر است و پرسپولیس نیز در دیدار رفت میهمان الدحیل قطر خواهد بود.
 «حمیدرضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: «صادق محرمی» از جمع سرخپوشان جدا شده و قرار است.

 گرشاسبی امروز (چهارشنبه) بعد از پایان جلسه هیات مدیره در جمع خبرنگاران همچنین در مورد قرعه پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت: برایمان فرقی نمی کرد که با چه تیمی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دیدار کنیم، بلکه مهم حضور قدرتمندانه برابر حریف است. با توجه به اینکه در دیدار برگشت میزبان الدحیل قطر هستیم، امیدواریم که هواداران مانند همیشه حمایت لازم را از تیم داشته باشند.

بر اساس قرعه کشی که امروز (چهارشنبه) در مالزی و در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شد استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دیدار رفت میزبان السد قطر است و پرسپولیس نیز در دیدار رفت میهمان الدحیل قطر خواهد بود.

همچنین کاشیما آنتلرز ژاپن به مصاف تیانجین از چین می رود و در دیگر دیدار چونبوک موتورز و سوون سامسونگ نمایندگان کره جنوبی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دیدارهای دور رفت 5 و 6 شهریور ماه و بازی های برگشت نیز 26 و 27 شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد تا تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شوند.

وی در خصوص همزمانی دیدار برگشت (سه شنبه 27 شهریور) با تاسوعای حسینی یادآور شد: تغییر برنامه مسابقات دست ما نیست و قرار است در این رابطه نامه ای به فدراسیون بدهیم و در صورتی که تاریخ مسابقه تغییر نکند، همانطور که در سال گذشته و در دیدار ایران با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی، ورزشگاه آزادی به حسینیه تبدیل شد، هواداران پرسپولیس بهتر از قبل حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

گرشاسبی همچنین گفت: با بازیکنان از جمله محسن مسلمان برای تمدید قرارداد صحبت کرده ایم و قرار است مسلمان پس از صحبت با برانکو تصمیم بگیرد.

وی گفت: مشکلات مالی و بدهی هایی که از گذشته وجود داشته برای باشگاه دردسر ساز شده و در یک فقره از پرونده ها که مربوط به گولیج بازیکن استرالیایی است تا هفتم خرداد فرصت داریم یک میلیارد و 200 میلیون تومان از بدهی او را پرداخت کنیم که فعلا پولی برای این کار وجود ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بدهی های باشگاه 19 میلیارد تومان است و بایستی کم کم و به مرور پرداخت کنیم.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات باشگاه بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است و با توجه به اعتراضی که به دادگاه ورزش داشتیم، قرار است ظرف چند روز آینده مشخص شود و اگر باز نشود باید با بازیکنان فعلی به مصاف الدحیل برویم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین