|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۱۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
سازمان ملی استاندارد یکی از سازمان های مهم در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است و از سال‌های قبل بر اساس قوانین و سیاست های کشور حمایت از کالای ایرانی را در راس برنامه های خویش قرار داده است.
نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی و در جمع تولیدکنندگان برجسته کشور گفت: سازمان ملی استاندارد در سال حمایت از کالای ایرانی حامی و مشاور تولیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران‌؛ پیروزبخت گفت: تحقق عملی شعار حمایت از کالای ایرانی طرح دقیق علمی می خواهد و باید با مشارکت همه سازمان ها انجام شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد که در جلسه هم انديشي حمایت از کالای ایرانی در سازمان صدا و سیما سخن می گفت، افزود: گاهی تحریم ها نیز محرک پیشرفت و تولید می شود چنان که ژاپن پس از جنگ و تحریم روی تولید با کیفیت سرمایه گذاری کرد تا جایی که امروز کمتر کشوری در تولید با کیفیت قدرت رقابت با این کشور را دارد.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد یکی از سازمان های مهم در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است و از سال‌های قبل بر اساس قوانین و سیاست های کشور حمایت از کالای ایرانی را در راس برنامه های خویش قرار داده است.

عضو شورای عالی استاندارد ادامه داد: بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی پوشش استاندارد باید به همه کالاهای ایرانی گسترش یابد.

وی گفت: تصویب قانون جدید استاندارد نیز بستر حمایت از کالای ایرانی را بیش از پیش فراهم کرده است.

پیروزبخت گفت‌: سازمان ملی استاندارد در سه حوزه تولید داخلی، واردات و صادرات تسهیلاتی را برای تولیدکنندگان فراهم کرده و به عنوان حامی و مشاور کنار تولید کنندگان خواهیم بود.

بر اساس این گزارش‌؛ هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی با اهتمام صدا و سیمای جمهوری اسلامی و با حضور تعدادی از دولتمردان، اساتید دانشگاه، نمایندگان صنوف و تولیدکنندگان برجسته کشور عصر دوشنبه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد و هر یک از حاضران دیدگاه های خود درباره حمایت از کالای ایرانی را مطرح کردند.

در این جلسه علاوه بر رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و رئيس سازمان صدا و سیما، وزرای صنعت، معدن و تجارت ؛ کار، رفاه و امور اجتماعی‌؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و تنی چند از نمایندگان مجلس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین