|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
نگاه فراکسیون مستقلین این است که برای ارائه لیست مشترک با دو فراکسیون دیگر به اجماع برسد البته این فراکسیون معتقد است که برای ریاست مجلس گزینه قوی‌تر و بادرایت‌تر از آقای لاریجانی وجود ندارد بنابراین قطعا گزینه ما برای ریاست، ایشان است.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه گزینه قطعی این فراکسیون برای ریاست مجلس در سال سوم کاری دوره دهم علی لاریجانی است، گفت: در صورت همراهی دو فراکسیون امید و ولایی، ما آمادگی داریم از نایب رییسی آقایان پزشکیان و مطهری حمایت کنیم.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح نظر فراکسیون مستقلین ولایی درباره انتخابات هیات رییسه مجلس دهم در سال سوم کاری، گفت: فراکسیون مستقلین ولایی در جلسه صبح روز چهارشنبه (۲ خرداد) جمع‌بندی نهایی خود را اعلام می‌کند.

وی توضیح داد: نگاه فراکسیون مستقلین این است که برای ارائه لیست مشترک با دو فراکسیون دیگر به اجماع برسد البته این فراکسیون معتقد است که برای ریاست مجلس گزینه قوی‌تر و بادرایت‌تر از آقای لاریجانی وجود ندارد بنابراین قطعا گزینه ما برای ریاست، ایشان است.

لاهوتی ادامه داد: درباره نواب و ۹ دبیر و کارپرداز دو گزینه وجود دارد؛ گزینه اول آن است که همچون دوره گذشته با دو فراکسیون دیگر به اجماع و لیست مشترک برسیم. در این شرایط ما آمادگی داریم که به دلیل عملکرد خوب آقای پزشکیان و آقای مطهری از نایب رییسی آنها حمایت کنیم. بعد می‌توان طبق مدل ۳-۳-۳ هر کدام از فراکسیون‌ها سه گزینه برای دبیر و کارپرداز ارائه کنند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی خاطرنشان کرد: اگر دو فراکسیون دیگر به اجماع برای ارائه لیست مشترک نرسند و همراهی نکنند، آنگاه ما هم لیست مستقل خود را ارائه خواهیم داد.

انتخابات هیات رییسه مجلس در سومین سال کاری دوره دهم احتمالا در روز یکشنبه ۶ خرداد برگزار می‌شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین