|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۱۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
«هادی ساعی» تنها گزینه مسئولان فدراسیون تکواندو برای احراز پست مدیریت فنی تیم های ملی است.
 «هادی ساعی» تنها گزینه مسئولان فدراسیون تکواندو برای احراز پست مدیریت فنی تیم های ملی است.

به گزارش ایرنا؛ «سیدمحمد پولادگر» از اواخر سال گذشته و پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو با تغییر رویه، به دنبال جذب سرمایه ها و چهره های تاثیر گذار این رشته المپیکی است.

در این راستا، رئیس فدراسیون تکواندو طی جلساتی با «ساعی» پرافتخارترین تکواندوکار ایران، حضور در پست مدیریت فنی را به وی پیشنهاد داده است.

ساعی حدود 6 سال قبل نیز مدیر فنی بود و همکاری خوبی با «فریبرز عسکری» داشت.

حضور دوباره عسکری به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان و نزدیک بودن بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و سپس بازی های المپیک 2020، مسئولان فدراسیون تکواندو را بر این داشت تا دوباره از وجود ساعی و تجربیات گرانبهای وی استفاده کنند.

همچنین مسئولان فدراسیون با «غلامحسن ذوالقدر» رئیس اسبق سازمان تیم های ملی که سال ها سرمربیگری تیم ملی را نیز عهده دارد بود، مذاکراتی داشته اند و می خواهند دوباره وی را به جایگاه رئیس سازمان تیم های ملی بازگردانند.

در این مسیر اکنون، ساعی بازگشت خود را به عملی شدن برخی خواسته هایش از جمله کنار رفتن «آرش فرهادیان» از ریاست سازمان تیم های ملی منوط کرده است.

باید دید، مسندنشینان فدراسیون تکواندو خواسته ساعی را عملی خواهند کرد و ریاست سازمان تیم های ملی را تغییر می دهند یا تصمیمات دیگری اتخاذ می شود.

بدون تردید حضور ساعی به عنوان مدیریت فنی تیم های ملی، ذوالقدر در پست ریاست سازمان تیم های ملی و عسکری به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان، می تواند تکواندوی ایران را در بازی های آسیایی و المپیک به خواسته هایش برساند.

طبق شنیده ها چنانچه ساعی حضور در پست مدیریت فنی فدراسیون تکواندو را نپذیرد، این پست دیگر در چارت سازمانی فدراسیون جایی نخواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین