|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۱۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
به گفته منبعی که نخواست نامش فاش شود، استراتژی فعلی کاخ سفید این است که از ترامپ بخواهد تمرکز خود را بر جمع‌آوری پول و کارزارهای انتخاباتی تحت کنترل سنا بگذارد، از جمله ایالت‌های ایندیانا، مونتانا، تنسی، داکوتای شمالی، میزوری، ویرجینیای غربی و پنسیلوانیا.
برخی کاندیداهای جمهوری‌خواه نگران هستند که رئیس‌جمهوری کمابیش نامحبوب و فی‌البداهه بیش از آن‌که برای کارزار آن‌ها سود داشته باشد، به آن ضرر بزند. استراتژیست‌های حزب حاکم از رئیس‌جمهوری می‌خواهند که وقت و انرژی‌اش را بر کشمکش‌های وقتگیر سنا در ایالت‌های جمهوری‌خواهی متمرکز کند که سلطه دموکرات‌ها در آن به‌طور ‌ویژه ضعیف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ او قدرتمندترین سلاح سیاسی حزب جمهوری‌خواه است. با این حال، با مبارزه‌ای که حزب جمهوری‌خواه برای حفظ اکثریت مجلس نمایندگان و سنا پی می‌گیرد، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، همه‌جا محبوب نیست.

 به نقل از آسوشیتدپرس،برخی کاندیداهای جمهوری‌خواه می‌ترسند که رئیس‌جمهوری کمابیش نامحبوب و فی‌البداهه بیش از آن‌که برای کارزار آن‌ها سود داشته باشد، به آن ضرر بزند. استراتژیست‌های حزب حاکم از ترامپ می‌خواهند که وقت و انرژی‌اش را بر کشمکش‌های وقتگیر سنا در ایالت‌های جمهوری‌خواهی متمرکز کند که سلطه دموکرات‌ها در آن به‌طور ‌ویژه ضعیف است. در ایالت‌هایی که هر دو حزب اصلی آمریکا در آن به یک اندازه طرفدار دارند- به‌ویژه در حومه شهرها که می‌تواند اکثریت مجلس را تعیین کند- برخی از نامزدها ترجیح می‌دهند که ترامپ اصلا سمت‌شان هم نیاید.

«دن دیوید»، نامزد حزب جمهوری‌خواه که امیدوار است بتواند برتری حزب جمهوری‌خواه را در حومه فیلادلفیا حفظ کند، گفت که زمانی‌که نظر او را درباره سفر ترامپ به آن منطقه را جویا شدند، چنین پاسخ داد: «ترجیح می‌دهم رئیس‌جمهوری کار خودش را انجام دهد و من هم کار خودم را انجام دهم.»

وی ادامه داد: «نتیجه من در این انتخابات بستگی به شایستگی تیم انتخاباتی‌ام دارد. به گمان من، رئیس‌جمهوری در زمینه روابط خارجی و تحقیقات دادستان ویژه کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.»

این نفرت از ترامپ چیزی است که کاخ سفید در رابطه با صف‌آرایی رئیس‌جمهوری باید آن را در ماه‌های آینده منتهی به نوامبر و انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره مدنظر قرار دهد. اما مشخص نیست که ترامپ تا چه اندازه به راهنمایی استراتژیست‌های خود یا خواسته نامزدها گوش می‌کند.

به گفته منبعی که نخواست نامش فاش شود، استراتژی فعلی کاخ سفید این است که از ترامپ بخواهد تمرکز خود را بر جمع‌آوری پول و کارزارهای انتخاباتی تحت کنترل سنا بگذارد، از جمله ایالت‌های ایندیانا، مونتانا، تنسی، داکوتای شمالی، میزوری، ویرجینیای غربی و پنسیلوانیا.

«مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا نیز به‌طور جدی در تلاش برای حفظ سنا است، به‌ویژه در مناطق روستایی که رفتن به آن‌ها برای رئیس‌جمهوری سخت‌تر است.

با نزدیک شدن به روز انتخابات، انتظار می‌رود که رئیس‌جمهوری توجه خود را بر کارزارهای انتخاباتی بگذارد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین