|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۲۱۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
احد وظیفه افزود: امروز در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی شده که در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز هوای تهران صاف است و در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی شده که در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعد ازظهر امروز در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز، برخی مناطق شمال شرق و ارتفاعات کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: امروز در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی شده که در برخی مناطق همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور به تدریج در شمال غرب دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بخش هایی از غرب و مرکز و ارتفاعات کرمان، رگبار باران گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود. روز سه شنبه ضمن تقویت سامانه بارشی، گسترش گستره بارش علاوه بر مناطق یاد شده بخش هایی از مرکز و دامنه های البرز مرکزی و غربی را نیز در بر خواهد گرفت.

هوای تهران امروز صاف در بعدازظهر افزایش ابر و فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران به ترتیب ۲۷ و ۱۸ د رجه سانتیگراد اعلام شده است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین