|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
کد خبر: ۲۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
ما دراین سفر با مردم غیور ودلاور وعشایر استان چهارمحال وبختیاری دیدار کرده و نظرات آنها را شنیده و مطالباتشان را مرور می‌کنیم و طرح هایی که برای این دولت در سه سال آتی اجرای کردن آن امکان پذیر است به مردم اعلام می‌کنیم.
رییس‌جمهور اهداف ششمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان چهارمحال وبختیاری را تشریح كرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بدو ورود به ترمینال شهرکرد در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف ششمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان چهارمحال وبختیاری گفت: بسیار خوشحال هستم در آستانه اولین سالگرد شروع به کار دولت تدبیر و امید، به استان دلاور پرور و قهرمان چهارمحال وبختیاری سفری داشته‌ایم.

وی ادامه داد: ما دراین سفر با مردم غیور ودلاور وعشایر استان چهارمحال وبختیاری دیدار کرده و نظرات آنها را شنیده و مطالباتشان را مرور می‌کنیم و طرح هایی که برای این دولت در سه سال آتی اجرای کردن آن امکان پذیر است به مردم اعلام می‌کنیم.

رئیس دولت تدبیر و امید اضافه کرد: البته جلساتی نیز با نخبگان، علما، عشایر، روستائیان و کار آفرینان و... خواهیم داشت و به طور طبیعی از نظرات خاص آنها بهره‌مند می شویم.

روحانی با بیان اینکه امیدوارم این سفر، سفری توام با خیر و برکت برای مردم استان چهارمحال و بختیاری باشد، تصریح کرد: تصمیماتی در این سفر اتخاذ و به مردم اعلام و اجرایی می‌شود كه امیدوارم این تصمیمات به توسعه و تحول مثبتی در استان منجر شود.

گفتنی است محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور، شهین‌الدخت مولاوردی معاون امور زنان وخانواده ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن وتجارت، حمیدچیت چیان وزیر نیرو، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور درامور اقوام واقلیت‌ها، محمد سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی وگردشگری، سید صفدر حسینی رئیس صندوق ملی توسعه و حسین فریدون دستار ارشد رئیس جمهور روحانی را در این سفر همراهی می کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین