|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۶
کد خبر: ۲۱۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
در ماجرای بدعهدی آمریکا و خروجش از برجام بار دیگر بر همگان اثبات شد که راه خروج از مشکلات اقتصادی اعتماد به بیگانگان نیست، و باید در هر شرایطی با تکیه بر توان داخلی، برای مقاوم سازی اقتصاد کشور اقدامات جدی انجام شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در ماجرای بدعهدی آمریکا و خروجش از برجام بار دیگر بر همگان اثبات شد که راه خروج از مشکلات اقتصادی اعتماد به بیگانگان نیست.

 هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه به ریاست  دبیر مجمع تشکیل جلسه داد.  

محسن رضایی با اشاره به تصویبِ اولویت نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، هدف از این نظارت راهبردی را کمک به تحقق سیاست های محوری اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در ماجرای بدعهدی آمریکا و خروجش از برجام  بار دیگر بر همگان اثبات شد که راه خروج از مشکلات اقتصادی اعتماد به بیگانگان نیست، و باید در هر شرایطی با تکیه بر توان داخلی،   برای مقاوم سازی اقتصاد کشور اقدامات جدی انجام شود.  

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اتفاق نظر همه جناح های سیاسی بر لزوم تلاش برای تحقق سیاست های تحول آفرین اقتصاد مقاومتی  ظرفیت بزرگی است.   در شرایط موجود با بسیج همه ظرفیت های ملی، می توان امور اقتصادی را سامان بخشید و این مهم  با تحقق اقتصاد مقاومتی قابل دستیابی است.  

وی افزود : هیات عالی نظارت مجمع، بر اساس خواست جدی مقام معظم رهبری، مبنی بر نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام، بر  آن است تا در قدم اول با  بررسی و نظارت بر نحوه اجرای  سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و میزان تحقق اهداف مورد نظر در بازه  ۵ ساله از زمان تصویب تا کنون، گام های موثری در جهت‌ برطرف نمودن ریشه ای مشکلات اقتصادی برداشته شود. 

همچنین در جلسه کمیسیون خاص مجمع تشخیص مصلحت،   بندهای دیگری از آیین نامه نظارت مجمع به تصویب رسید تا پس از تایید نهایی ملاک‌عمل هیات عالی قرار گیرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین