|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۵
کد خبر: ۲۱۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
من برای حضور در فوتبال اروپا باید از جایی شروع می‌کردم، به همین خاطر به پیشنهاد دیناموزاگرب پاسخ مثبت دادم. با این‌که جدایی از پرسپولیس برایم سخت بود، اما باید برای پیشرفت به اروپا بروم. قطعا در کرواسی هم به فکر پرسپولیسی‌ها خواهم بود و قول می‌دهم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.
  همزمان با صعود پرسپولیس به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، صادق محرمی با دور افتخار در ورزشگاه آزادی از هواداران سرخ‌پوش خداحافظی کرد تا نخستین بازیکن جداشده سر‌خ‌ها لقب بگیرد. محرمی حالا قصد دارد فوتبالش را در کرواسی و تیم دیناموزاگرب دنبال کند و بعد از علی کریمی که یک‌سال در این کشور توپ زد، دومین ایرانی تاریخ لیگ کرواسی باشد. محرمی درباره روزهای خوبی که در پرسپولیس داشت، حضور در دیناموزاگرب و آینده فوتبالی‌اش حرف‌هایی بر زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:



دو فصل حضور موفق در پرسپولیس درنهایت نتیجه داد و توانستی راهی فوتبال اروپا شوی.

از این بابت خدا را شکر می‌کنم؛ من روزهای سختی در پرسپولیس داشتم، وقتی از ملوان به پرسپولیس آمدم ستاره‌های زیادی در این تیم حضور داشتند و خیلی‌ها انتقاد کردند که چرا چنین بازیکنی باید جذب شود. طبیعی بود که در آن روزها بازی زیادی به من نرسد، اما انگیزه زیادی داشتم و خوشبختانه توانستم آرام‌آرام در شرایط خوب قرار بگیرم.

در آن‌روزها چه کسانی از تو حمایت کردند؟

دو نفر واقعا در پیشرفت فوتبال من نقش داشتند؛ یکی آقای برانکو و دیگری سیدجلال حسینی. برانکو در روزهای نخست حضورم در پرسپولیس خیلی به من روحیه می‌داد. یک‌روز مرا کنار کشید و گفت دست از مبارزه و تلاش برندار. آن‌قدر ادامه دادم تا بالاخره مقابل سایپا در غیاب چند بازیکن به من فرصت بازی رسید و توانستم به خوبی از این وقت استفاده کنم. بعد هم کم‌کم به ترکیب اصلی رسیدم و برانکو هم خوشحال بود که جواب اعتمادش را دادم. آقا سید(جلال حسینی) هم واقعا کمکم کرد. او به‌عنوان همشهری‌ام هرچه تجربه داشت در اختیارم گذاشت و خوشحالم که این روزها برایم به بهترین شکل جلو رفت.

بعد از برد مقابل الجزیره خداحافظی تو از هواداران پرسپولیس سوژه اصلی رسانه‌ها شد؛ چه شد که چنین تصمیمی گرفتی؟

ابتدا می‌خواهم از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که آن روز دلگیر را برایم خاطره‌‌انگیز کردند. چند روز قبل از بازی با الجزیره حضورم در دیناموزاگرب تقریبا قطعی شد و من تصمیم به خداحافظی گرفتم. با این حال، هواداران وقتی دور زمین می‌چرخیدم، مدام تشویقم کردند و شرمنده‌ شدم. من به این هواداران قول می‌دهم به‌عنوان یک پرسپولیسی تمام تلاشم را خواهم کرد تا هواداران را خوشحال کنم و امیدوارم خیلی زود بتوانم برگردم و برای تیم محبوبم بازی کنم. این محبت آنها بار سنگینی روی دوش من قرار داد تا با انگیزه و روحیه بالاتری کارم را دنبال کنم و بتوانم موفق شوم.

چرا دیناموزاگرب و لیگ کرواسی را انتخاب کردی؟

من برای حضور در فوتبال اروپا باید از جایی شروع می‌کردم، به همین خاطر به پیشنهاد دیناموزاگرب پاسخ مثبت دادم. با این‌که جدایی از پرسپولیس برایم سخت بود، اما باید برای پیشرفت به اروپا بروم. قطعا در کرواسی هم به فکر پرسپولیسی‌ها خواهم بود و قول می‌دهم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

فکر می‌کنی دیناموزاگرب سکوی پرتاب تو خواهد شد؟

باید این‌طور باشد. به‌هرحال حضور در فوتبال اروپا آرزوی هر بازیکنی است و امیدوارم بتوانم در این تیم آن‌قدر بدرخشم که ضمن به دست آوردن پیراهن تیم‌ملی به تیم‌های بزرگتر اروپایی بروم. من اهدافی داشتم و خوشحالم که به بخشی از آنها در پرسپولیس رسیدم. آقای مهدوی‌کیا و جهانبخش برایم انگیزه بزرگی هستند تا بتوانم در فوتبال اروپا نیز بدرخشم. طی این چند روز مشورت زیادی داشتم و می‌دانم که روزهای سختی در انتظارم است. مطمئنا آن‌جا برایم فرش قرمز پهن نکردند و من هم باید‌ اکنون همه چیز را از روز اول آغاز کنم. باید از تجربیات بزرگانی مثل مهدوی‌کیا استفاده کنم تا شرایط خوبی برایم رقم بخورد.

حسرتی که در پرسپولیس برایت ماند، گل زدن بود؛ این طلسم در کرواسی می‌شکند؟

من آن‌قدر در پرسپولیس روزهای خوب داشتم که گل نزدنم حسرت نیست، اما واقعا امیدوارم در دیناموزاگرب گل بزنم و بتوانم برای یک‌بار هم که شده شادی گل کنم. (با خنده)

حرف پایانی؟

آرزو می‌کنم پرسپولیس بتواند همین‌طور قدرتمند تا فینال لیگ قهرمانان جلو برود و جام قهرمانی را از آن خود کند. آرزوی قلبی‌ام قهرمانی پرسپولیس در آسیاست و امیدوارم به این مهم برسیم.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین