کد خبر: ۲۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: امروز با توجه به به ناامنی‌های منطقه‌ای و جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی و برنامه‌ریزی‌های صهیونیستی برای ایجاد اختشاش و اختلاف، ضرورت حفظ اتحاد میان تفکرات مختلف جامعه بیش از پیش احساس می‌شود.

دلاور صیامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت حفظ و انسجام در میان اقشار و تفکرات مختلف جامعه، اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های فعال در جامعه باید تلاش کنند تا به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری ضرورت ایجاد وحدت و انسجام را به صورت برنامه‌ریزی شده و موضوعی مورد توجه قرار داده و حداکثر اهتمام خود را بر جذب حداکثری قرار دهند.

وی با اشاره به ناامنی‌های منطقه‌ای و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و برنامه‌ریزی‌های صهیونیستی غرب برای ایجاد اختشاش و اختلاف در داخل کشور تصریح کرد: امروز ضرورت حفظ اتحاد میان تفکرات مختلف جامعه بیش از پیش احساس می‌شود به همین جهت افراد باید تلاش کنند تا فارغ از مباحث فقهی و گروهی و لحاظ کردن سلایق و منافع خود تلاش کنند جذب حداکثری را محقق کنند.

صیامی در ادامه با تأکید بر لزوم حرکت گروه‌ها و جریانات سیاسی در چارچوب قانون اساسی و ضرورت رعایت کردن خطوط قرمز توسط این گروه‌ها اظهار کرد: همانطور که کشورها و جوامع مختلف برای خود خطوط قرمزی دارند ما نیز برای خود خطوط قرمزی داریم که باید حتماً مورد توجه قرار بگیرد. در این شرایط چنانچه در مورد رعایت این خطوط، اهمالی از سوی افراد صورت بگیرد ممکن است جرم سیاسی اتفاق بیافتد.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به راه‌های جلوگیری از تبدیل فعالان سیاسی به مجرمان سیاسی، اضافه کرد: یکی از مؤثرترین راهکارهایی که موجب جلوگیری از تبدیل فعالان سیاسی به مجرمان سیاسی می‌شود این است که وزارت کشور اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی نسبت به خطوط قرمز به احزاب و گروه‌ها داشته باشد.

وی همچنین اظهار کرد: از دیگر راه‌کارهای جلوگیری از تبدیل فعالان سیاسی به مجرمان سیاسی پرهیز از تهمت زدن‌های گمانی حسادت‌ها و تنگ‌نظری‌های بی‌ارزش به نخبگان سیاسی کشور است.

صیامی در ادامه به تأثیر بازگرداندن فعالان سیاسی که به عنوان مجرم شناخته شده‌اند، در زیر چتر نظام اشاره کرد و با تأکید بر اینکه "بازگرداندن این افراد می‌تواند تأثیر خوبی در وحدت و انسجام میان تفکرات موجود داشته باشد"، افزود: چنانچه مجرمان سیاسی استغفار کنند و به دامن نظام و ولی فقیه بازگردند دامن نظام آنقدر گسترده است که آنها را می‌پذیرد.

این فعال سیاسی در پایان با بیان اینکه "بازگرداندن آن دسته از افراد که امروز به عنوان مجرم سیاسی شناخته شده‌اند منوط به فرمایشات رهبری است"، گفت: دین مبین اسلام همواره بر جذب حداکثری تأکید کرده و گفته است که باید تلاش کنیم حتی آنهایی که با عقایدمان نیز مخالفت دارند، جذب کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین