|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام تحریک‌آمیز و شیطانی رییس‌جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی را محکوم کرد.
 ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام تحریک‌آمیز و شیطانی رییس‌جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تصمیم فتنه‌انگیز آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت این دولت جنایتکار در ایجاد آشوب و ناامنی در منطقه را پیش چشم جهانیان آشکار ساخت.

این بیانیه می‌افزاید: اقدام گستاخانه ترامپ که همزمان با روز نکبت و هفتادمین سال اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی صورت گرفته است، برخلاف تصور طراحان آن،‌ نه تنها به استحکام پایه‌های سست و بی‌ریشه رژیم صهیونیستی نخواهد انجامید، بلکه خون‌های پاک شهیدان و مجاهدان فلسطینی به ویژه کودکان و زنان و سالخوردگان بیگناه، نویدبخش توسعه و رشد انتفاضه ملت فلسطین علیه این اقدام تجاوزکارانه خواهد بود.

ستادکل نیروهای مسلح در پایان با تقبیح سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در قبال به خاک و خون کشیدن ملت بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی که به شهادت بیش از 60 نفر و مجروحیت بیش از 2000 نفر انجامیده، تاکید کرده است: شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی آغاز شده و تردیدی نیست این اقدام جنایتکارانه به همگرایی و وحدت ملت‌های مسلمان و حق‌طلب کمک خواهد کرد و در آینده‌ای که چندان دور نخواهد بود، بر اساس وعده الهی طومار رژیم اشغالگر قدس را برای همیشه درهم خواهد پیچید.

پیام لاریجانی برای روسای مجالس

همچنین ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. همچنین ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل آوبو به قدس را محکوم کردند.

متن پیام تبریک علی لاریجانی به شرح زیر است:

«السلام علیکم و رحمة الله و برکاته؛

صمیمانه، تبریکات این جانب را به مناسبت فرا رسیدن رمضان، ماه نزول قرآن، ماه نیایش و ستایش به درگاه خداوندگار پاکی پذیرا باشید.

رمضان مجالی برای تقویت همدلی، هم صدایی و وحدت میان ملت‌های مسلمان و فرصت مغتنمی برای گشودن گره‌ای اختلاف افکن جامعه مسلمین می باشد.

باور قلبی دارم انسجام و یکپارچگی کشورهای مسلمان به امنیت و آرامش پایدار در جهان اسلام منجر خواهد شد.

مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های نزدیک از طریق گفت‌وگو و تعامل سازنده با مجالس کشورهای اسلامی و تلاش برای ایجاد وحدت و هم‌گرایی تا رفع مشکلات و تهدیدات پیش روی امت اسلامی استقبال می‌کند.

از خداوند عزوجل، موفقیت روزافزون جنابعالی، سربلندی و عزت جهان اسلام و ملت‌های مسلمان را مسألت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران»

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع منصوب شد

ایسنا نوشت: با حکم فرماندهی معظم کل قوا رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، رئیس شورای سیاستگذاری حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، روسای سازمان های حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح و جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری در ستاد وزارت دفاع برگزار شد.
در این مراسم، حکم انتصاب سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی به ریاست سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع از سوی فرمانده معظم کل قوا توسط رئیس دفتر فرماندهی کل قوا قرائت و از خدمات شایسته سردار سرتیپ پاسدار سید اصغر میرجعفری رئیس سابق حفاظت اطلاعات وزارت دفاع تقدیر به عمل آمد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین