|
|
امروز: جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
کد خبر: ۲۱۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
سامانه سنهاب به عنوان یک ابزار نظارتی به شفافیت صنعت بیمه کمک شایانی نموده است و نقطه عطف بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بیمه بوده است.
بنابر اعلام عضو هیات مدیره و معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی که از سوی سازمان فناوری اطلاعات انجام شده است در بین ۹۳ سازمان دولتی حائز رتبه اول شد.

بنابر اعلام عضو هیات مدیره و معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی که از سوی سازمان فناوری اطلاعات انجام شده است در بین ۹۳ سازمان دولتی حائز رتبه اول شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سامانه سنهاب به عنوان یک ابزار نظارتی به شفافیت صنعت بیمه کمک شایانی نموده است و نقطه عطف بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بیمه بوده است.

با توسعه سنهاب صنعت بیمه، شفافیت و یکپارچگی اطلاعات صنعت بیمه به نحو معنی داری بهبود یافته و بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر توانسته با رصد آنلاین عملکرد شرکت های بیمه، سرعت، دقت و جامعیت نظارت خود را ارتقاء دهد.

باهدف توسعه فازهای تکمیلی سامانه سنهاب، تا کنون ارائه کد یکتا برای رشته بیمه شخص ثالث فراهم شده و تا پایان نیم سال اول نیز برای رشته های باربری و آتش سوزی و تا پایان سال نیز برای رشته بدنه و درمان اجرایی می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین