|
|
امروز: چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۱۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
«پتریس کارلیس آلفرتس» سفیر جدید آکرودیته لتونی نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهوری حضور در جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بزرگ برای خود دانست .
رییس جمهوری در دیدار سفیر جدید آکرودیته لتونی در تهران تاکید کرد: بخش خصوصی دو کشور برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو کشور تلاش کنند.


به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در مراسم دریافت استوارنامه «پتریس کارلیس آلفرتس» سفیر جدید آکرودیته لتونی با یادآوری روابط دوستانه دو کشور، اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان شاهد توسعه مناسبات اقتصادی، فرهنگی و علمی ایران و لتونی باشیم.

وی افزود: ایران جزو اولین کشورهایی بود که استقلال لتونی را به رسمیت شناخت و آمادگی دارد تا روابط و همکاری های خود را در بخش های مختلف با این کشور به عنوان کشوری دوست گسترش دهد.

رییس جمهوری با بیان این که خوشبختانه در سال‌های اخیر تحولات مثبتی در روابط و همکاری‌های تهران –ریگا اتفاق افتاده است بر ضرورت تلاش بخش خصوصی و بویژه اتاق‌های بازرگانی دو کشور در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای گسترش مناسبات و همکاری‌های فی‌مابین تأکید کرد.

«پتریس کارلیس آلفرتس» سفیر جدید آکرودیته لتونی نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهوری حضور در جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بزرگ برای خود دانست .

وی با اشاره به روابط برادرانه دو کشور، گفت: لتونی همواره خود را مدیون حمایت‌های اصولی دولت و ملت ایران می‌داند.

سفیر جدید آکرودیته لتونی با تاکید بر ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود خواستار توسعه همه جانبه روابط و همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین