|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۴
کد خبر: ۲۱۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
رییس کمیته ملی المپیک ایران معتقد است، تیم ملی ووشو یکی از امیدهای مدال آور کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است.
 رییس کمیته ملی المپیک ایران معتقد است، تیم ملی ووشو یکی از امیدهای مدال آور کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است.

به گزارش ایسنا، سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک ایران عصر امروز (دوشنبه) ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ به همراه نصراله سجادی، سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، با حضور در آکادمی ملی ووشوی ایران از تمرین تیم های ملی این رشته بازدید کرد.

او در جریان این بازدید در جمع اردونشینان ووشو با اشاره به تمرینات خوب ملی پوشان، توصیح داد: به ووشوکاران که تمرینات خوبی را پیگیر میکنند، خسته نباشید می گویم و یقین دارم که در رویدادهای پیش رو به روند موفقیت های خود در این چند سال اخیر ادامه می دهید.

وی با اشاره به پیشرفت ووشوی ایران در این چند سال، توضیح داد: مهدی علی‌نژاد، رییس این فدراسیون از سرمایه‌های جوان ورزش کشور است و حضورش در ووشو به عنوان یکی از مدیران قدرتمند، موجب دلگرمی است. مدیریت هدفنمند این فدراسیون در این چند سال موجب پیشرفت این رشته شده و ووشوی ایران در حال حاضر از قدرت‌های برتر این رشته است.

رییس کمیته ملی المپیک با بیان این که ووشو یکی از امیدهای کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا جهت کسب مدال است، توضیح داد: نتایج ووشوی ایران در سال های اخیر نشان از توان قهرمانان ما در این رشته رزمی دارد. این رشته در چند دوره اخیر، کمک حال کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و رویدادهای مهم دیگر بوده است. امروزه از مرحوم "تختی" به نیکی و پهلوانی یاد می‌شود. مدال‌ها از یاد می‌روند اما منش و اخلاق به خاطره ها سپرده خواهد شد. از شما می‌خواهم این مهم را در راس کارهای خود قرار دهید.

او در پایان افزود: امیدوارم ووشوکاران ایران در بازی‌های آسیایی پیش رو و دیگر رویدادهای مهم با کسب مدال در جایگاه‌های بالای جهان قرار بگیرند.

مهدی علی‌نژاد، رییس فدراسیون ووشو ایران با اشاره به افتخارآفرینی‌های ووشوکاران ایران افزود: حضور صالحی امیری در کمیته ملی المپیک، اتفاق مثبتی بود و در ماه های اخیر شرایط این ارگان مهم ورزشی از نظر حمایتی و برنامه ریزی برای ورزشکاران ایران با تغییرات مهم و مثبتی روبرو شده است.

او افزود: پرداخت به موقع بودجه فدراسیون‌ها از جمله اقدامات مثبتی است که از زمان حضور صالحی امیری در راس کمیته ملی المپیک به وضوح قابل لمس است. هم‌چنین فعالیت سجادی به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا هم از دیگر نکات مثبت است. او از مدیران باسابقه وررزش است که سال ها به عنوان معاون وزیر، به ووشو نگاه ویژه ای داشت.

این عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی ووشو در پایان، گفت: بهترین شرایط برای آماده سازی ووشوکاران مهیا خواهد شد تا بتوانیم با عنایت خداوند، تلاش فراوان و حمایت های کمیته و وزارت ورزش بازهم افتخار آفرینی کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین