|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۱۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱
در روز پایانی هشتمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در شهر بیروت لبنان ۷ جودوکار کشورمان در بخش دختران و پسران به روی تاتامی رفتند که تنها ابوالفضل شجاعی به یک نشان برنز رسید.
 در پایان رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ۸ نفره پسران و ۲ نفره دختران ایران با تک مدال برنز ابوالفضل شجاعی و حذف ۹ جودوکار دیگر به کار خود پایان دادند.

 در روز پایانی هشتمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در شهر بیروت لبنان ۷ جودوکار کشورمان در بخش دختران و پسران به روی تاتامی رفتند که تنها ابوالفضل شجاعی به یک نشان برنز رسید.

ابوالفضل شجاعی در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست، حریف لبنانی را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر جودوکار ازبک راهی نیمه نهایی شد. شجاعی در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به جودوکار قزاق واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این مرحله برابر امیر حسین چراغ فرخان دیگر نماینده ایران در این وزن صاحب برتری شد و به نشان برنز رسید.

امیر حسین چراغ فرخان نیز ابتدا جودوکار کشور میزبان را ایپون کرد و سپس مغلوب چین تایپه شد. وی در جدول شانس مجدد حریف مغولستانی را برد و با قبول شکست برابر شجاعی در جای پنجم ایستاد.

در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، امیر حسین ملک زاده در همان دور نخست نتیجه را به حریف مغولستانی واگذار کرد و حذف شد.

در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم، رضا عزیزی در گام نخست مغلوب جودوکار کره ای شد و از دور رقابت ها کنار رفت و محمد مهدی راستگر نیز دیگر نماینده ایران در این وزن در همان دور نخست نتیجه را به جودوکاری از چین تایپه واگذار کرد و حذف شد.

در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم، علیرضا جعفرزاده در گام نخست مغلوب جودوکاری از هندوستان شد و او نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

در بخش دختران نیز مارال مردانی در وزن به اضافه ۷۰کیلوگرم پس از پیروزی برابر جودوکار ازبک مغلوب نماینده کره شد و در ادامه در جدول شانس مجدد نتیجه را به جودوکاری از چین تایپه واگذار کرد و حذف شد.

در روز نخست این رقابت ها نیز مصطفی ریاحی فر در وزن۵۵-، ابوالفضل علیزاده در ۶۶- و محدثه حسینی در بخش دختران با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

امین شاطرزاده سرمربیگری تیم ملی جودوی نوجوانان ایران را بر عهده دارد و محمدرضا رودکی نیز در این مسابقات سرپرست تیم بود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین