|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۲۱۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
قسمت بعدی تمرین تیم ملی با حضور اوسیانو تمرین یک دو و شوت تک‌ضرب به سمت دروازه انجام شد تا کی‌روش با دقت بالا بازیکنان را ارزیابی کند.
 تمرین تیم ملی فوتبال ایران با چهار بازیکن از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در زمین تمرین پژوهشگاه برگزار شد.

 تمرین تیم ملی از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین پژوهشگاه نفت با حضور چهار بازیکن پیگیری شد.

* اتوبوس تیم ملی ساعت ۱۷ وارد پژوهشگاه شد و بازیکنان به داخل زمین آمدند تا آماده تمرینات شوند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران هم مثل همیشه روی صندلی‌اش نشست تا نظاره‌گر عملکرد چهار بازیکن ملی‌پوش باشد.

* برخلاف روزهای گذشته شادابی در تمرین امروز ملی‌پوشان به چشم می‌خورد.

* بازیکنان با دستیاران کارلوس کی‌روش مشغول گرم کردن و همچنین تمرین آقاوسط شدند تا نشان دهند با انگیزه در تمرینات حاضر شده‌اند.

* مارکار آقاجانیان و اوسیانو مربیان تیم ملی پابه‌پای چهار بازیکن ملی‌پوش مشغول زدن پاس‌هایی تک‌ضرب بودند.

* بازیکنان بعد از انجام آقاوسط و پاس‌های تک‌ضرب به گوشه دیگر زمین تمرین رفتند تا تمرینات‌شان را با سرعت بالا پیگیری کنند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی از جای خود بلند شد و به سمت ملی‌پوشان رفت تا نکات مهمی را به بازیکنان گوشزد کند. بعد از آن دوباره به جایگاه خود برگشت تا نظاره‌گر عملکرد بازیکنان باشد.

* ملی‌پوشان به سمت دروازه آمدند و زیر نظر مربیان تیم ملی با وجود آدمک‌هایی که پشت محوط ۱۸ قدم قرار گرفته بود به تمرین شوت از راه دور پرداختند.

* قسمت بعدی تمرین تیم ملی با حضور اوسیانو تمرین یک دو و شوت تک‌ضرب به سمت دروازه انجام شد تا کی‌روش با دقت بالا بازیکنان را ارزیابی کند.

* بعد از انجام تمرینات بازیکنان مشغول سرد کردن بدن‌های خود بودند تا آماده شوند روزهای آینده هم تمرینات‌شان با نظم برگزار شود.

* ملی‌پوشان به قسمت کناری محوطه ۱۸ قدم رفتند تا شوت از کناره‌ها را به سمت دروازه‌ تمرین کنند.

* در حال حاضر تمرینات تیم ملی با چهار بازیکن، علی قلیزاده، خانزاده، مهدی ترابی وعلی کریمی پیگیری می‌شود تا بعد از به اتمام رسیدن بازی تیم‌های باشگاهی استقلال و پرسپولیس ملی‌پوشان این دو باشگاه نیز به تمرینات اضافه شود تا تیم ملی پرحرارت تمریناتش را ادامه دهد.

*در آخر تمرین ابرهای سیاه در محوطه تمرین متوقف شدندکه با تعجب کی‌روش همراه شد.مربی تیم ملی در حالی که به ابرها نگاه می کرد گفت: این ابرها چرا اینجا ایستادند.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین