|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۰
کد خبر: ۲۱۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
پرداخت خسارت قابل توجه وارده به پتروشیمی بوعلی در حداقل زمان ممکن به نحوی که تحسین بیمه گران خارجی را هم برانگیخت، سبب افزایش اعتماد مردم و بیمه گذاران بزرگ به بیمه ایران شده است.
 مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه سرمایه اصلی بیمه ایران اموال و دارائی‌های قابل توجه آن نیست بلکه کارکنان مجرب و نمایندگان متعهد و قابل اعتماد آن هستند گفت : این سرمایه اصلی منشاء پیشرفت های این شرکت بزرگ و جلب اعتماد بیشتر مردم به این شرکت بیمه ای معظم شده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، آقای پورکیانی در جمع اعضاء انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان خوزستان با اشاره به نمونه هایی از عملکرد موفق بیمه ایران گفت: پرداخت خسارت قابل توجه وارده به پتروشیمی بوعلی در حداقل زمان ممکن به نحوی که تحسین بیمه گران خارجی را هم برانگیخت، سبب افزایش اعتماد مردم و بیمه گذاران بزرگ به بیمه ایران شده است.

رییس هیات مدیره بیمه ایران با تاکید بر اینکه سود بیمه ایران در جلب رضایت هر چه بیشتر بیمه گذاران است، خاطرنشان کرد: ما تبلیغ و ترویج بیمه ایران و در کل صنعت بیمه را در پرداخت درست و به موقع خسارت می دانیم و این نگاه است که منجر شده همچنان بیمه ایران در کانون اعتماد مردم ایران قرار گیرد . مدیرعامل بیمه ایران همچنین در دیدار امروز خود با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به سهم بزرگ استان خوزستان در اقتصاد کشور گفت: امیدواریم با مدیریت استاندار خوزستان و افزایش پوشش های بیمه ای سازمان های دولتی و بنگاههای اقتصادی استان خوزستان، زمینه ایجاد امنیت اقتصادی بیشتر در استان فراهم شود و امکان مشارکت بیشتر صنعت بیمه در مسیر توسعه استان میسر گردد .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین