|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۱۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
اگر طرح‌ها به صورت تک روز مثلا برای روز سه‌شنبه خریداری شود حتما سوخت خواهد شد زیرا در گذشته‌ هم این قانون وجود داشت شما برای یک روز طرح می‌خریدید اما از آن استفاده نمی‌کردید و بالتبع فرصت شما از دست می‌رفت.
 رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: کسر مبلغ از حساب شهروندی افرادی که چند روز در هفته را به خرید آرم طرح ترافیک مبادرت کردند اما از آن استفاده نکردند، غیر قانونی است.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با  خبرگزاری آنا، در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه اخیرا شهروندان اعلام کرده‌اند «اگر به خرید طرح ترافیک روزانه اقدام کنند اما از آن استفاده نکنند مبلغ 13 هزار تومان از حساب شهروندی آنها کاسته می‌شود»، این موضوع بر خلاف مصوبات شورای شهر نیست، اظهار کرد:‌ این اقدام یک حرکت خود سرانه و خلاف مصوبات شورای شهر است و اگر در این مورد گزارشی به دست ما برسد با آن برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کردن در سایت طرح ترافیک به منزله ورود به طرح نیست، توضیح داد: اگر طرح‌ها به صورت تک روز مثلا برای روز سه‌شنبه خریداری شود حتما سوخت خواهد شد زیرا در گذشته‌ هم این قانون وجود داشت شما برای یک روز طرح می‌خریدید اما از آن استفاده نمی‌کردید و بالتبع فرصت شما از دست می‌رفت.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: اما اگر کاربر از قبل چندین روز در هفته را مشخص کند اما به طرح ورود پیدا نکند به منزله خرید نیست و نباید از حساب شهروندی او مبلغی کاسته شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین