|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۱۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
ایرانی‌ها برای حمله به تمامیت ارضی ما تلاش کردند حال‌آنکه حتی یک موشک هم به اسرائیل نرسید و بعضی در خاک سوریه سقوط کرده و برخی دیگر هم هدف سامانه گنبد آهنی قرار گرفتند.
 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به درگیری‎های شب گذشته میان ارتش سوریه و صهیونیست‏ها مدعی تخریب کامل زیرساخت‎های ایران در سوریه شد.

 به نقل از آروتز شوا، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تبادل آتش میان ارتش سوریه و نیروهای متجاوز صهیونیست مدعی شد تقریباً همه زیرساخت‌های ایران در سوریه مورد هدف قرار گرفته و نابود شده است.

وی که در کنفرانس امنیتی «هرتزلیا» در تل‌آویو سخنرانی می‌کرد، با تکرار ادعاهای پیشین خود افزود: اجازه نخواهیم داد ایران از سوریه به عنوان پایگاهی برای اقدام علیه اسرائیل استفاده کند. این سیاست آشکار ما است و به آن ادامه می‌دهیم.

لیبرمن در ادامه ادعاهای خود افزود: اگر با بارانی از موشک مواجه شویم، با سیل پاسخ آن را خواهیم داد.

وی همچنین دفاع موشکی ارتش سوریه را به ایران نسبت داد و مدعی شد: ایرانی‌ها برای حمله به تمامیت ارضی ما تلاش کردند حال‌آنکه حتی یک موشک هم به اسرائیل نرسید و بعضی در خاک سوریه سقوط کرده و برخی دیگر هم هدف سامانه گنبد آهنی قرار گرفتند.

لیبرمن در ادامه گزافه‌گویی‌های خود بدون توجه به اشغال اراضی فلسطینیان افزود: بگذارید روشن کنم که ما مثل ایرانی‌ها دنبال کشورگشایی و ایجاد مرزهای جدید نیستیم و این تنها به اسرائیل محدود نمی‌شود و شاهد این مسئله در یمن، لبنان و آفریقا هم هستیم.

وی در نهایت مدعی شد رژیم صهیونیستی هیچ دخالتی در سوریه ندارد و مایل به تشدید تنش نیست (!) و قصدشان فقط آمادگی برای رویارویی با همه احتمالات است.
به ادعای این وزیر جنگ‌طلب، رژیم صهیونیستی با این حقیقت مواجه است که ایران دنبال حمله به اسرائیل و صدمه زدن به آن است.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین