|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۲۱۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۰
وزارت جهاد کشاورزی جزو نخستین دستگاه هایی است که اطلاعات پرداختی حقوق و مزایای مدیران و کارکنان را در سامانه سازمان امور اداری و استخدامی کشور ثبت کرده و در معرض دید عموم قرار داده است.
 رییس سازمان امور اراضی کشور گفت:توسعه دولت الکترونیک، شفاف سازی و سلامت فرایندها در امور اراضی را تسهیل می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان امور اراضی،مهندس علیرضا اورنگی امروز در گردهمایی مشترک مدیران مالی وزارت جهاد کشاورزی و مدیران سازمان امور اراضی کشور، اعلام کرد: اجرای صحیح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها،قوانین مرتبط با اجرای حدنگاری و رفع تداخلات اراضی و همچنین ایجاد بسترهای لازم برای سنددار شدن زمین های کشاورزان را از اصلی‌ترین اولویت‌های سازمان و رئوس مسائل مورد تاکید وزارت جهادکشاورزی است.

رئیس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اهمیت و حساسیت ماموریت های و ظایف سازمان برای حفاظت، ساماندهی و توسعه ارضی کشاورزی و حفظ حقوق متقابل دولت و مردم در حوزه اراضی اظهار داشت: انتظار داریم ذیحسابان و مدیران امور مالی استان ها در تحقق ماموریت های مهم و حساس سازمان و مدیریت امور اراضی استان ها ما را حمایت کنند.

مهندس اورنگی با اشاره به ایجاد سامانه جامع امور اراضی کشور و اقدامات سازمان در حوزه فناوری اطلاعات گفت: سازمان امور اراضی کشور در زمینه توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات حوزه اراضی به مردم و شفاف سازی فرایندها با ایجاد زیرساخت و سامانه های لازم اقداماتی اساسی انجام داده و در این زمینه از جمله سازمان ها و دستگاه های پیشرو در کشور است.

مدیرکل امور مالی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این گردهمایی مشترک به پیشینه حضور خود در هیات های هفت نفره واگذاری زمین در دهه های اولیه انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مساله مدیریت زمین و مباحث امور اراضی از جمله حوزه های حساس، پیچیده و پراهمیت سازمان های جهاد کشاورزی استان ها است.

پالیزگر در ادامه با اشاره به اینکه شفاف سازی املاک و اموال و اطلاعات مالی و فرایندها از مسائل مهم مورد تاکید در وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی جزو نخستین دستگاه هایی است که اطلاعات پرداختی حقوق و مزایای مدیران و کارکنان را در سامانه سازمان امور اداری و استخدامی کشور ثبت کرده و در معرض دید عموم قرار داده است.

مدیرکل امور مالی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی همراهی و همکاری خوبی برای ثبت اطلاعات حوزه مالی و املاک و اموال وزارت در سامانه های دولتی ایجاد شده از جمله سامانه "سادا" دارد.

در این نشست آقای محمدی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان امور اراضی کشور نیز طی سخنانی به تشریح ردیف اعتبارات حوزه امور اراضی و نحوه تخصیص و هزینه‌کرد اعتبارات و همچنین نحوه همکاری و تعاملات با مدیریت های امور اراضی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان ها پرداخت.

در این گردهمایی همچنین مدیران مالی استان ها به طرح مسایل، دیدگاه‌ها و سئوالات مرتبط با مباحث مالی حوزه امور اراضی پرداختند که مدیرکل امور مالی و معاون برنامه ریزی سازمان در خصوص مباحث و سوالات مطروحه توضیحاتی ارائه کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین