|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۳
کد خبر: ۲۱۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌توانند ما را به جنگ تهدید کنند ملت ایران هراسی از جنگ ندارند، همان طور که در جنگ تحمیلی نیز رشادت و فداکاری از خود نشان دادند.
 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه برجام پاره شده و گفته‌های سیاست مداران آمریکایی ارزشی برای ملت ایران ندارد، گفت: باید بدانیم که اعتماد به اروپا نیز جایز نیست آن‌ها نیز مانند آمریکایی‌ها عهدشکن هستند و پایبندی نسبت به تعهدات ندارند.

 آیت‌الله محسن اراکی ظهر امروز در تجمع بزرگ حوزویان علیه مواضع خصمانه آمریکا در مدرسه فیضیه عنوان کرد: استکبار جهانی نقش مهمی در تشکیل گروه‌های تروریستی در منطقه داشته‌اند اما حضور مدافعان حرم مانع از ورود این تروریست‌ها به داخل کشور شد.


عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مستکبران همواره ظلم و ستم و بدعهدی خود را ثابت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در بدعهدی و عهد شکنی شناخته شده‌اند و نشان دادند که به قراردادهای خود نیز بی‌توجه هستند؛ برجام پاره شده و گفته‌های سیاست مداران آمریکایی ارزشی برای ملت ایران ندارد.

وی اظهار کرد: باید بدانیم که اعتماد به اروپا نیز جایز نیست آن‌ها نیز مانند آمریکایی‌ها عهدشکن هستند و پایبندی نسبت به تعهدات ندارند؛ آزموده را آزمودن خطاست و نمی‌توان دوباره آن‌ها را آزمود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌توانند ما را به جنگ تهدید کنند ملت ایران هراسی از جنگ ندارند، همان طور که در جنگ تحمیلی نیز رشادت و فداکاری از خود نشان دادند.

وی گفت: ما آماده جانفشانی و گوش به فرمان رهبر انقلابیم و آمادگی کاملی در مواجهه با دشمنان و ابرقدرت‌های جهانی را داریم و از تحریم‌ها نمی‌ترسیم.

آیت الله اراکی افزود: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نباید ما را به تحریم‌‌های مجدد تهدید کنند؛ این جوانان غیور توان خود را در پیشرفت‌های هسته‌ای به اثبات رساندند.

وی بیان کرد: اسرائیل نیز بداند که باید در انتظار نابودی اش باشد چرا که وعده الهی در نابودی کفار تحقق پذیر است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین