|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۲۱۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
نماینده ولی فقیه در استان گلستان درباره استانداردهای حلال در حوزه گردشگری گفت: ما باید امکانت گردشگری و ورود جهانگردان را با توجه به احکام اسلام و محدودیت های خودمان گسترش دهیم.
 رئیس سازمان ملی استاندارد در حاشیه همایش مدیریتی آموزشی معاونان و مدیران سازمان ملی استاندارد که در استان گلستان در حال برگزاری است با آیت الله نور مفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران، پیروزبخت در این دیدار گزارش مختصری از برنامه و فعالیت های این سازمان برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و موفقیت های سازمان ملی استاندارد در چند سال گذشته ارائه کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار گفت: سازمان ملی استاندارد برای تدوین و اجرای استانداردهاي حلال بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد گام های بلندی برداشته است.



این گزارش می افزاید؛ امام جمعه گرگان ضمن اظهار خرسندی از حضور رئیس و معاونان و مدیران سازمان ملی استاندارد در استان گلستان گفت: استاندارد از یک منظر در مفاهیم مترادف است با "احکام و اتقان" و احکام و اتقان یعنی محکم کاری کردن، کاری را استوار و دقیق انجام دادن و از منظر دیگر استاندارد را می توان با مفهوم "عافیت" تعبیر کرد چرا که عافیت در مفاهیم دینی یعنی بی عیب و نقص بودن.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان درباره استانداردهای حلال در حوزه گردشگری گفت: ما باید امکانت گردشگری و ورود جهانگردان را با توجه به احکام اسلام و محدودیت های خودمان گسترش دهیم.

وی ادامه داد: همان گونه که در نامه امام علی خطاب به مالک اشتر آمده است باید به همه مردم محبت بورزیم و دلمان را از محبت به مردم پر کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به انتخاب خانم ها به عنوان مدیران ارشد گفت: من از رئیس جمهور تشکر میکنم که خانم شها را به عنوان مدیران ارشد بر می گزیند.

وی ادامه داد: حکومت ما حکومتی مهدوی است و در روایات آمده است که تعدادی از یاران امام زمان هنگام ظهور از زنها هستند. پس انتخاب زنها در دولت به عنوان مدیر قابل تقدیر و مطابق با رفتار حکومت مهدوی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین