|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۱۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم‌های دست نشانده‌شان در منطقه بدانند که ملت ایران خود را برای خطرناکترین سناریوهای تهدید آماده کرده است.
 جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم‌های دست نشانده‌شان در منطقه بدانند که ملت ایران خود را برای خطرناکترین سناریوهای تهدید آماده کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «تدبیر و امید»؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از 30 کتاب با موضوع دفاع مقدس که در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه برگزار شد، اظهار داشت: جنگ تحمیلی طولانی‌ترین و نابرابرترین جنگ قرن بیستم و دفاع مقدس آیینه تمام نمای یک جنگ جهانی بود.

به نوشته فارس، وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به دنبال تسلیم کردن ملت ایران و بازگشت به حیات سیاسی ایران بودند و رژیم بعث به دنبال تجزیه ایران بود اما آنچه اتفاق افتاد یک شگفتی و معجزه بود. شاید دشمنان ما به دنبال تحمیل این تفکر و نظریه بودند که انقلاب و استقلال ملت‌ها ممکن نیست.

سلامی تاکید کرد: جنگ تمام شد اما تهاجم دشمن تمام نشد و یک تهاجم همه‌جانبه و در ابعاد اقتصادی و سیاسی ادامه پیدا کرد، اما مشخص شد ایران شکست‌ناپذیر است و می‌تواند به تنهایی از ملت خود دفاع کند.

جانشین فرمانده کل سپاه همچنین به اوضاع منطقه اشاره کرد و گفت: کشور ما یک قدرت برتر در منطقه و یک متوازن کننده قدرت در جهان است. یک روز در کنار رودخانه کرخه می‌جنگیدیم اما امروز جنگ به کنار دریای سرخ رسیده و این نشان دهنده گسترش عظمت و اقتدار ایران در دفاع از اسلام است.

سلامی به حمله موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به پایگاه‌های سوریه اشاره و تصریح کرد: این اقدام نشان می‌دهد که آمریکا هیچ برنامه و استراتژی برای جنگ ندارد، اما ایران در دل تحولات منطقه به خوبی می‌تواند منافع خود را تامین کند. اینها همه نشان می‌دهد که قدرت آمریکا کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه همه توانایی‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی ریشه در دفاع مقدس دارد که همانند عاشورا می‌جوشد، گفت: اینکه می‌بینیم ملت ما از تحریم و حمله نظامی آمریکا نمی‌ترسد به دلیل غلبه بر سخت‌ترین شرایط در دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: امروز ایران دست برتر را در معادلات دارد و دشمنان ما از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم‌های دست نشانده آن‌ها در منطقه بدانند که ملت ایران خود را برای خطرناکترین سناریوهای تهدید آماده کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین