|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۱۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک در فضای مجازی ،تصاویر شخصی و خصوصی شهروندان را از آن ها دریافت می کرد و قصد اخاذی داشت توسط پلیس فتا استان اصفهان دستگیر شد.
 فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک در فضای مجازی ،تصاویر شخصی و خصوصی شهروندان را از آن ها دریافت می کرد و قصد اخاذی داشت توسط پلیس فتا استان اصفهان دستگیر شد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا استان اصفهان اظهار داشت: فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک در فضای مجازی ،تصاویر شخصی و خصوصی شهروندان را از آن ها دریافت می کرد توسط ماموران پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود در فضای مجازی به عنوان پزشک او را فریب وبا ترفند تناسب اندام و لاغری، تصاویر شخصی اش را دریافت کرده ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی گفت: بنا به اظهار ات شاکی ، فردی با معرفی خود در فضای مجازی با عنوان پزشک و ارائه برنامه ها و داروهای تناسب اندام و لاغری او را فریب داده و و تصاویری شخصی و خصوصی اش را دریافت و پس از مدتی قصد اخاذی داشته است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا پس از ا انجام اقدامات تخصصی و خاص موفق شدند این پزشک قلابی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد افزود: یکی از مسائلی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شاهد آن هستیم جعل هویت و هویت های ناشناخته می باشد، بسیاری از کاربران در این فضا برای سوءاستفاده و کلاهبرداری از کاربران با هویت های جعلی خود را معرفی می کنند لذا هنگام حضور درشبکه های اجتماعی هوشیار بوده و فریب هر هویت و شخصیتی را نخورید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین