|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۱۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
ارتش اسرائیل تا این لحظه توانسته است که ایران را از تقویت حضور نظامی در سوریه منع کند اما نیروهای ایرانی همچنان تلاش می‌کنند تایک زرادخانه قوی ایجاد کنند و با اسرائیل مقابله کند.
 وزیر دفاع رژیم صهیونیستی گفت که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

 به نقل از روسیا الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه دوم اسرائیل گفت: اسرائیل به دنبال جنگ و تنش با ایران نیست اما اجازه نخواهیم داد که ایران در سوریه مستقر شود و آن را به پایگاهی علیه نیروهای اسرائیلی تبدیل کند.

وی در رابطه با احتمال خروج دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از برجام گفت: رئیس‌جمهور آمریکا تاکنون چیزی در این باره به ما نگفته است.

لیبرمن افزود: ما می خواهیم به وضوح تاکید کنیم که هیچ مصلحتی در تنش‌زایی نداریم اما برای تمام سناریوهای احتمالی آماده می شویم.

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی مدعی شد: ارتش اسرائیل تا این لحظه توانسته است که ایران را از تقویت حضور نظامی در سوریه منع کند اما نیروهای ایرانی همچنان تلاش می‌کنند تایک زرادخانه قوی ایجاد کنند و با اسرائیل مقابله کند.

لیبرمن با اشاره به اینکه هیچکس اجازه نخواهد داد که کشوری چنین گام‌هایی علیه آن اتخاذ کند، افزود: لازم است بفهمیم که هر هزینه‌ای که اکنون می پردازیم بسیار کمتر از هزینه‌ای است که در آینده پرداخت می کنیم. ما اکنون وضعیت برعکسی را تصور کنیم، اگر اسرائیل ضدموشک‌های خود را در نزدیکی مرزهای ایران بفرستد، ایران چگونه پاسخ خواهد داد؟ جامعه بین‌المللی چگونه پاسخ خواهد داد؟

لیبرمن در پایان گفت: در وقوع جنگ هیچ مصلحتی نداریم و تمام تلاش خود را می کنیم که این جنگ اتفاق نیفتد.

براساس این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو بارها ایران را به حضور نظامی در سوریه متهم کرده و مقامات ایرانی این ادعاها را به شدت رد کرده‌اند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین