|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۱۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
میرزایی نکو اضافه کرد: با این حال، خانم رهنور مراعات مهندس موسوی را می کردند و کنار ایشان بوده اند. اما در نهایت هر جا بخواهند می توانند بروند.
 قاسم میرزایی نکو از رفع حصر خانم زهرا رهنورد همسر مهندس میرحسین موسوی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛عضو کمیته رفع حصر در گفتگو با سایت انتخاب اظهار داشت: مدت مدیدی است که حکم رفع حصر به خانم رهنورد ابلاغ شده است.

وی افزود: بیش از 2 ماه است، شاید هم از قبل از عید، خانم رهنور آزاد بودند و می توانستند هر جایی از جمله خانه دخترشان بروند.

میرزایی نکو اضافه کرد: با این حال، خانم رهنور مراعات مهندس موسوی را می کردند و کنار ایشان بوده اند. اما در نهایت هر جا بخواهند می توانند بروند.


جانشین دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت:‌ از اسماعیل دوستی پیگیر انتشار خبر رفع حصر زهرا رهنورد خواهم شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با خبر منتشر شده مبنی بر رفع حصر زهرا رهنورد طی دو ماه گذشته که امروز در رسانه ها منتشر شد، اظهار کرد: خبر مستقیمی در مورد موضوع رفع حصر ندارم. فکر می‌کنم آقای دوستی از این موضوع مطلع باشند، با ایشان تماس می‌گیرم و می‌پرسم  نقل و قول‌شان از کجاست.

وی در پاسخ به این پرسش که می‌گویند این خبر دو ماه است منتشر شده، آیا شما در این دو ماه هم خبری مبنی بر رفع حصر زهرا رهنورد شنیده‌اید یا خیر؟ پاسخ داد: خیر،‌ در این دو ماه هم چنین خبری نشنیده بودم.

این در حالی است که طی ساعات گذشته اخباری به نقل از  اسماعیل دوستی مبنی بر این‌که « مشکل خانم رهنورد حل شده و از حصر بیرون آمده‌اند»  منتشر شده است.  هم‌چنین قاسم میرزایی نیکو گفته است: حکم رفع حصر خانم رهنورد را شورای عالی امنیت ملی صادر کرده است و ابلاغ این حکم به ایشان صحت دارد.

، سیاست کلی که پیش از این از سوی مسوولان در این زمینه اعلام شده بود، حکایت از این دارد که گشایش تدریجی متناسب با همکاری و تعامل محصورین در حال اجراست.

هم‌چنین بر اساس تذکرات داده شده، هرگونه ابلاغ حکمی از سوی مراجع ذی‌ربط در این زمینه، اعلام خواهد شد.


همچنین زهرا موسوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ما هم مانند شما دوستان عزيز، از آزادی و ديدن مصوبه رفع حصر از سوي ارگانها و افراد شناخته شده با مسئوليت مشخص، مبنی بر رفع آن استقبال ميكنيم و حتي اگر همين لحظه اگر رويت شد خبر آن را در صفحه هايمان منتشر خواهيم كرد .

 پیشتر، اسماعیل دوستی و قاسم میرزایی نکو از رفع حصر خانم زهرا رهنورد همسر مهندس میرحسین موسوی خبر داده بودند.

میرزایی نیکو، عضو کمیته رفع حصر در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: مدت مدیدی است که حکم رفع حصر به خانم رهنورد ابلاغ شده است.

وی افزود: بیش از 2 ماه است، شاید هم از قبل از عید، خانم رهنورد آزاد بودند و می توانستند هر جایی از جمله خانه دخترشان بروند.

میرزایی نکو اضافه کرد: با این حال، خانم رهنورد مراعات مهندس موسوی را می کردند و کنار ایشان بوده اند. اما در نهایت هر جا بخواهند می توانند بروند.

نماینده تهران: رفع حصر خانم رهنورد قانوناً اعلام نشده/ وی اکنون راحت می‌تواند تردد کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: من قبل‌تر طی توئیتی اعلام کرده بودم که به خانم رهنورد اعلام کرده‌اند که شما راحت می‌توانید بروید و بیایید، اکنون هم همین‌گونه است که رفت و آمد دارد.

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مباحث مطرح‌شده در مورد رفع حصر خانم رهنورد گفت: من نیز این موضوع را شنیده‌ام، شینده‌ها این‌طور حکایت دارد، البته تاکنون تماسی نداشته‌ام.

حضرتی ادامه داد: البته من قبل‌تر طی توئیتی اعلام کرده بودم که به خانم رهنورد اعلام کرده‌اند که شما راحت می‌توانید بروید و بیایید، اکنون هم همین‌گونه است که رفت و آمد دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه تصریح کرد: رفع حصر قانوناً اعلام نشده، اما به وی گفته شده است که شما می‌توانید تردد کنید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین