|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۲۱۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
شنیده ها حاکیست، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرپرست جدید این تیم با «محمد پنجعلی» به توافق رسیده اند.
 شنیده ها حاکیست، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرپرست جدید این تیم با «محمد پنجعلی» به توافق رسیده اند.

 با توجه به احتمال محرومیت پنج ساله «افشین پیروانی» سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند در دیدار رفت مقابل الجزیره امارات از «حسین خبیری» رییس ورزشگاه درفشی به عنوان جانشین موقت پیروانی استفاده کنند.

به طور قطع او سرپرست فصل آینده پرسپولیس نخواهد بود و «حمیدرضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه از میان پیشکسوتان باشگاه فردی را برای این مسئولیت انتخاب خواهد کرد تا بیش از پیش حمایت آنها را با خود داشته باشد.

پنجعلی و «فرشاد پیوس» گزینه های گرشاسبی برای این مسئولیت هستند که شنیده می شود پنجعلی با توجه به اینکه در گذشته نیز این مسئولیت را برعهده داشته و رابطه نزدیکی با بازیکنان فعلی دارد، گزینه جدی تری برای جانشینی پیروانی است.

همچنین گفته می شود گرشاسبی قصد دارد سرپرست جدید تیم خود را حتی تا بازی برگشت مقابل الجزیره انتخاب و این شخص با توجه به روابط نزدیکش با بازیکنان آنها را برای تمدید قرارداد مجاب کند.

پنجعلی پیشنهاد مدیریت آکادمی تیم فوتبال پرسپولیس را هم دارد که با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تمامی تیم های این باشگاه علاقه ای به حضور در این مسئولیت ندارد و احتمال دارد پیوس این مسئولیت را برعهده بگیرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین