|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۱۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
اما شبکه خبری سی‌اِن‌اِن امروز پنجشنبه در خبری فوری اعلام کرد که «تای کاب» از توئیت های ترامپ درباره «رابرت مولر» ناراحت بوده است.
 در ادامه سونامی کناره‌گیری از کاخ‌سفید، یکی دیگر از وکلای ترامپ نیز استعفا داد و قرار است وکیل بیل کلینتون در دوره استیضاحش جانشین وی می‌شود.

 به نقل از بی‌بی‌سی، یکی از وکلای ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از سمت خود استعفا داد.

«تای کاب» (Ty Cobb) که نزدیک یک سال برای حضور در کاخ سفید از دفتر وکالت خود کنار کشیده بود، اعلام کرده که تا پایان ماه می سال جاری میلادی در جمع وکلای ترامپ خواهد ماند تا کارهایش را به جانشین خود تحویل دهد.

به گزارش بی بی سی، وی اعلام کرد که هفته ها است از ترامپ تقاضا کرده بود که استعفایش پذیرفته شود؛ چرا که قصد بازنشستگی دارد.

«تای کاب» مسئولیت تماس و ارتباط با هیأت تحقیق تحت نظر پلیس فدرال را داشت؛ هیأتی که به ریاست «رابرت مولر» بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت ادعائی مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هشتم نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی تحقیق می‌ کند.

اما شبکه خبری سی‌اِن‌اِن امروز پنجشنبه در خبری فوری اعلام کرد که «تای کاب» از توئیت های ترامپ درباره «رابرت مولر» ناراحت بوده است.

این در حالیست که «امت فلاد» (Emmet Flood) یکی از وکلای بیل کلینتون در دوره استیضاحش قرار است جایگزین کاب می‌شود. کلینتون در دوره ریاست جمهوری خود درباره رابطه اش با یکی از زنان شاغل در کاخ سفید دروغ گفته بود و برای همین استیضاح شد. استیضاح او در مجلس نمایندگان رأی آورد؛ اما در مجلس سنا نتوانست رأی لازم را بیاورد.

گفتنی است که ۱۰ روز پیش «جان دود» عضو دیگری از گروه وکلای رئیس جمهوری آمریکا هم از تیم حقوقی وی کنار رفته بود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین