کد خبر: ۲۱۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
برای کسب و کارها یا برندهایی که در فیسبوک فعالیت می‌کنند، Facebook Analytics ابزاری حیاتی است که بدون آن رسیدن به بسیاری از اهداف تبلیغاتی ممکن نمی‌شود.
برای کسب و کارها یا برندهایی که در فیسبوک فعالیت می‌کنند، Facebook Analytics ابزاری حیاتی است که بدون آن رسیدن به بسیاری از اهداف تبلیغاتی ممکن نمی‌شود.

با فیسبوک آنالیتیکس کسب و کارها می‌توانند رفتار مشتریان خود را تحت نظر بگیرند، از میزان علاقه آن‌ها به محصولات خود با خبر شده و به آمار و ارقامی مثل نرخ تعامل کاربران دسترسی داشته باشند. حتی اگر در فعالیت کاربران افزایش یا کاهشی ناگهانی رخ بدهد، آنالیتیکس می‌تواند از طریق یک نوتیفیکیشن آنی این موضوع را به اطلاع کسب و کارها برساند.

حالا همین ابزار که مدت‌ها فقط از طریق وب در دسترس بود، دارای یک اپلیکیشن موبایل مستقل شده تا کار با آن راحت‌تر از همیشه انجام بگیرد. اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس دقیقا همان امکاناتی را ارائه می‌کند که در نسخه وب هم شاهدش هستید، مضاف بر این که دارای یک قابلیت Insights اتوماتیک هم هست که تغییرات آماری را در لحظه به نمایش کاربران می‌گذارد.

اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس آمار و ارقام دیگری همچون نرخ بازگشت مشتری، ارزش طول عمر مشتری (LCV) و نمودارهایی از این شاخص‌های آماری را هم به نمایش می‌گذارد که مطمئنا این اطلاعات می‌توانند برای کسب و کارها بسیار ارزشمند باشند. این اپلیکیشن را می‌توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین