|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۱۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
با این حال دیدار برابر رم که به حذف‌مان منجر شد غیرمنتظره بود. فتح لالیگا بدون حتی یک شکست یک افتخار است. در مجموع لالیگا برای همه خیلی خاص است. در هیچ یک از بازی‌ها شکست نخوردیم. لحظات سختی داشتیم اما توانستیم بدون شکست از آن عبور کنیم که این باور نکردنی است.
مهاجم بارسلونا قهرمانی در لالیگا را بدون شکست باور نکردنی می‌داند.

 ‌به نقل از آس، لیونل مسی در دیدار بارسلونا و دپورتیوو لاکرونیا از هفته‌ سی و پنجم لالیگا توانست هت تریک کند و با ثبت پیروزی تیمش (چهار بر دو) قهرمانی در لالیگا جشن بگیرد. مهاجم بارسلونا پس از بازی گفت‌: به خاطر فتح لالیگا خیلی خوشحالم. از سختی این رقابت‌ها آگاه بودیم اما توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. باید آن را ارزشمند دانست، از این لحظات لذت برد و به همراه همه بارسایی‌ها جشن گرفت.

مهاجم آرژانتینی در ادامه‌ اظهار کرد: ما نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در لالیگا خیلی برتر بودیم و هیچ شکستی را در این سال تجربه نکردیم. در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا نیز شرایط تقریبا مشابه بود و تنها یک بار مغلوب حریفان‌مان شدیم. با این حال دیدار برابر رم که به حذف‌مان منجر شد غیرمنتظره بود. فتح لالیگا بدون حتی یک شکست یک افتخار است. در مجموع لالیگا برای همه خیلی خاص است. در هیچ یک از بازی‌ها شکست نخوردیم. لحظات سختی داشتیم اما توانستیم بدون شکست از آن عبور کنیم که این باور نکردنی است.

آندرس اینیستا آخرین لالیگای خود را تجربه کرد. مسی در این رابطه گفت‌:  اتفاق تلخی است، مانند جدایی ژاوی ارناندس و خاویر ماسچرانو. آن‌ها بازیکنان فوق‌العاده‌ای بودند. این یک فقدان برای ما و باشگاه است. متاسفانه نتوانستیم سه گانه را فتح کنیم تا اینیستا نیز مانند ژاوی پایان فوق‌العاده‌ای داشته باشد. او شایسته بیش از این‌هاست. به خاطر او خوشحالم و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین