|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
کد خبر: ۲۱۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد جدی دستگاه قضایی استان با مقصرین حادثه غرق شدن کودک سه ساله در رودخانه چم بشیر خبرداد.
 بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد جدی دستگاه قضایی استان با مقصرین حادثه غرق شدن کودک سه ساله در رودخانه چم بشیر خبرداد.

به گزارش ایسنا، محمدامین رحیمی، امروز(8 اردیبهشت) از محل حادثه غرق شدن دختربچه سه ساله کرمانشاهی در رودخانه "چم بشیر" واقع در محله حکمت آباد بازدید کرد.

وی در این بازدید در جمع خبرنگاران بااشاره به گذشت چند روز از حادثه غرق شدن این دختربچه، اظهارکرد: به دستور دادستان عمومی وانقلاب استان کرمانشاه موضوع بصورت ویژه در دستورکار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب استان کرمانشاه ازپیگیری دستگاه قضایی استان برای شناسایی مقصرین این حادثه خبرداد و افزود: موضوع به کارشناسی ارجاع شده که پس از حصول نتیجه کارشناسی با مقصرین حادثه برخورد جدی انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: متاسفانه هیچ‌گونه اصول ایمنی در اطراف رودخانه روباز چم بشیر ازسوی دستگاه‌های مربوطه رعایت نشده است.

رحیمی افزود: هم‌چنین چاه‌های آبی که در اطراف رودخانه قرار گرفته‌اند فاقد هرگونه روپوش هستند و این مسئله بسیار خطر آفرین شده است.

مردم ساکن این شهرک در این بازدید اظهار کردند سالانه چندین مورد غرق شدگی کودکان در رودخانه چم بشیر رخ می‌دهد، اما با کمک مردم کودکان از مرگ نجات پیدا می‌کنند.

آنان عنوان کردند، درخواست‌های مکررشان از شهرداری و آب منطقه‌ای برای نصب دریچه بر روی چاه‌های آب اطراف چم‌بشیر بدون پاسخ مانده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین