|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۹
کد خبر: ۲۱۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان این‌که آماده‌باش برای سامانه بارشی اخیر تا روز دوشنبه (10 اردیبهشت) ادامه دارد، گفت: گزارشی از ورود آب به چادر و کانکس زلزله‌زدگان نداشتیم.
 مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان این‌که آماده‌باش برای سامانه بارشی اخیر تا روز دوشنبه (10 اردیبهشت) ادامه دارد، گفت: گزارشی از ورود آب به چادر و کانکس زلزله‌زدگان نداشتیم.

رضا محمودیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که از قبل هشدارهای لازم درباره وقوع بارندگی، تگرگ و آبگرفتگی معابر را داده بودیم و دستگاه‌های مختلف در آماده‌باش بودند، تاکید کرد: سود این بارش‌ها بسیار بیشتر از خسارات آن بود، فقط در شهرستان روانسر به دلیل بارش تگرگ‌های دانه درشت خساراتی به سردرختی باغات وارد شد که کارشناسان جهاد کشاورزی در حال برآورد خسارت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه شکسته شدن شیشه تعدادی از منازل، خودروها و برخی از تجهیزات شهری را از دیگر پیامدهای تگرگ شدید در روانسر دانست و یادآور شد: خوشبختانه این تگرگ خسارت جانی جدی برای کسی و هم‌چنین تلف شدن احشام نداشته است.

محمودیان تاکید کرد: در هیچ نقطه استان گزارشی از وقوع سیل نداشتیم و هیچ موردی هم از محاصره شدن روستا در سیلاب وجود نداشت.

وی تصریح کرد: با تدابیری که از قبل در نظر گرفته شده بود قطع برق هم در شهر و روستاها نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان این‌که در سرپل ذهاب هم تگرگ جدی و سیلابی شدن نداشتیم، افزود: شب گذشته(جمعه) تا پاسی از شب در مناطق زلزله زده حضور داشتیم  و هیچ موردی از ورود آب به چادرها و کانکس‌ها مشاهده نکردیم.

به گفته محمودیان، تعداد افرادی که ممکن است در چادر زندگی کنند بسیار کم است و اکثر خانوارها از چادر فقط برای نگهداری وسایل خود استفاده می‌کنند.

محمودیان تصریح کرد: موردی هم از زیرش ساختمان‌های آسیب دیده بر اثر زلزله نداشتیم.

وی با اشاره به تداوم بارندگی و احتمال وقوع تگرگ و آبگرفتگی تا روز دوشنبه، خاطرنشان کرد: آماده باش تمام دستگاه‌ها تا پایان بارندگی ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین