|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۱۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
حسینی کاپیتان و پرسپولیس است اما بعید می دانم به این دلیل بازیکنان جریمه شده باشند البته بازیکنان تعهداتی در قبال باشگاه دارند که باید ملزم به اجرای آن باشند.
 عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش زیادی را انجام داده ایم و امیدواریم هر چه زودتر پنجره نقل و انتقالات باز شده تا بتوانیم نفرات مورد نظر را جذب کنیم.

 ابوالفضل روغنی در حاشیه دیدار پرسپولیس و سپیدرود گفت: قهرمانی پرسپولیس را قبل از هر چیز به هواداران تبریک می گویم. ما همانند سال گذشته توانستیم یک بار دیگر به قهرمانی دست پیدا کرده و امیدواریم فصل آینده هم چنین اتفاقی برای پرسپولیس بیافتد.

وی در خصوص محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات هم گفت: در حال حاضر تلاش بسیاری انجام داده ایم تا بتوانیم لغو محرومیت کنیم. گرشاسبی هم به سوئیس رفته تا بتواند با جلسات متعددی که برگزار می کند این مشکل را هر چه زودتر برطرف کرده و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان موردنظرش را جذب کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا در تبلیغات محیطی پولی دریافت کرده اید یا خیر گفت: تا الان که با شما صحبت می کنم هیچ مبلغی دریافت نکره ایم و باید با مسئولان سازمان لیگ در این خصوص جلسه ای را برگزار کنیم.

روغنی در خصوص انتقادات هفته گذشته سیدجلال حسینی به خاطر جریمه های بی موردی که به دلیل اینکه بازیکنان پیراهن های خود را به هواداران داده اند گفت: حسینی کاپیتان و پرسپولیس است اما بعید می دانم به این دلیل بازیکنان جریمه شده باشند البته بازیکنان تعهداتی در قبال باشگاه دارند که باید ملزم به اجرای آن باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که یکی از سایت های وابسته به وزارت ورزش اعلام کرده است قلی زاده به پرسپولیس پیوسته است گفت: من از این موضوع بی خبرم و بعید می دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد زیرا ما هنوز از پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: همه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل در تلاش هستند تا هر چه زودتر پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس باز شده تا این تیم بتواند فصل آینده و با جذب بازیکنان خوب هم در لیگ داخلی و هم در لیگ قهرمانان عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین