|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۲۱۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
سرمربی ذوب آهن از تقابل با نفت تهران در هفته پایانی لیگ صحبت کرد.
 سرمربی ذوب آهن از تقابل با نفت تهران در هفته پایانی لیگ صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهارداشت: تشکر می‌کنم از همه عزیزان، آنهایی که در لیگ زحمت کشیدند، سعید فتاحی، یگان ویژه و فوتبال را برای تماشاگران عزیز آماده کردند. شما خبرنگاران هم با قلمتان بستر جامعه را می‌سازید. ما خیلی ایراد داریم، شما می‌توانید ایرادهای ما را برطرف کنید و با قلم خودتان جامعه را شاداب کنید. سخت‌ترین بازی ما در لیگ همین بازی با نفت تهران است، زحمت یکسال تلاشمان را باید بگیریم.

وی افزود: خدا نگذرد از افرادی که باعث شدند فوتبال ایران به این روز بیفتد. تیم‌هایی مثل بانک ملی، هما، پاس، راه‌آهن جزء تیم‌های خوب و ریشه‌دار ایران بودند ولی می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و بگویم ۱۰ سال اعتراض کردم و همه به من حمله‌ور شدند حالا همه به حرف‌های من می‌رسند. نفتی که ۲ سال گذشته از فوتبال ایران در ریاض دفاع کرد حالا با سیاست‌های غلط مدیران به این روز افتاده اما باید بگویم نفت با افاضلی تیم خوبی است. زحمت زیادی برای این تیم کشیده شد تا در لیگ بماند مطمئناً بازی سخت و حساسی خواهیم داشت. از کیفیت زمین مطلع نیستم چون که هنوز ندیده‌ام اما امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه فصل آینده در ذوب‌آهن خواهد ماند یا نه گفت: من دوست دارم در این تیم بمانم. در این تیم نهالی کاشته شده و علاقه‌مندم که بمانم اما سال آینده شرایط فرق می‌کند. رقابت در لیگ حساس‌تر خواهد شد، تراکتور و سپاهان هم به تیم‌های خوب دیگر مثل پرسپولیس، استقلال، فولاد و سایپا اضافه می‌شوند و رقابت سخت‌تر می‌شود. اگر دوستان در باشگاه ذوب‌آهن بخواهند، می‌مانم اگر نه بگویند می‌روم مثل خیلی از تیم‌های دیگر که رفتم و یک میلیارد تومان و ۸۰۰ میلیون تومان طلبکارم.

وی افزود: در باشگاه ذوب‌آهن این فضا نیست، فضای خوبی حاکم است با جاهای دیگر فرق دارد در جاهای دیگر تیم را قهرمان کردیم اینجا اما در نیم‌فصل دوم شرایط خوب بود. در نیم فصل اول هم شرایطی پیش آمد که دیگر بهتر است به آن ورود نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه فصل آینده با همین دستیاران در ذوب‌آهن کار خواهد کرد، گفت: اینها دستیار من نیستند همکار من هستند و با همین عزیزان کار می‌کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه زمانی که در استقلال بودید خیلی از بازیکنان کم‌کاری کردند و در ذوب‌آهن هم بعضی از بازیکنان اینطور به نظر می‌رسید که با انگیزه بازی نمی‌کنند، اظهارداشت: خیلی اتفاق‌ها افتاد که نمی‌توانم زیاد راجع به آن صحبت کنم. خدای نکرده نمی‌خواهم بگویم که بازیکنی بی‌انگیزه بود یا زحمت نکشید ولی الان همه مردم می‌دانند و به یکسری حرف‌ها رسیدند. بازیکنان ما را در ذوب‌آهن اذیت کردند نه اینکه عمداً می‌خواستند فشار بیاورند اما بعد از بازی با فولاد متوجه شدیم بازیکنان ما سرباز هستند. مطمئن باشید اگر شرایط برای ما مهیا بود ما الان با پرسپولیس در کورس قهرمانی بودیم و می‌توانستیم به این مقام دست پیدا کنیم. مطمئناً صداقت تنها راهی است که می‌توانید به اهدافتان برسید. کسانی که صادق نبودند الان به جاده خاکی رسیده و به مشکل خورده‌اند. انشاالله آن ۳ بازیکنی هم که سرباز هستند بعد از اتمام سربازی دوباره به ذوب‌آهن برگردند و دوباره به شرایط ایده‌آلشان برسند. خداراشکر مردم باید بدانند که می‌دانند چه اتفاقاتی در این مدت افتاد. خیل‌های از تختی بیشتر مدال آوردند اما چرا تختی همیشه به عنوان یک فرد بامرام مطرح بود؟ ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و زیاد در بحث‌ها شرکت نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه اگر فصل آینده در ذوب‌آهن بمانید ستاره‌های این تیم مثل مظاهری، بختیار رحمانی و ... را نگه خواهد داشت یا خیر، برخی از تیم‌ها به دنبال شاه‌مهره‌ها هستند، گفت: ما یک شاه مهره داشتیم که آن هم ذوب‌آهن بود. هر بازیکن و هر مربی دوست دارد که به تیم‌های پرطرفداری مثل استقلال و پرسپولیس برود. هر بازیکنی که از ما بخواهند می‌دهیم، وسط فصل هم بازیکن را به تیم‌های دیگر دادیم. در نقل و انتقال بازیکنان ۲ نکته باید رعایت شود اول منافع بازیکن، دوم منافع باشگاه و با در نظر گرفتن این مسائل جابجایی اشکال نخواهد داشت.

وی افزود: در نیم‌فصل به ما مراجعه کردند و گفتند مرتضی تبریزی را می‌خواهیم که ما ۲ بازیکن از آنها خواستیم که در تیمشان نیمکت‌نشین و سکونشین بودند اما موافقت نکردند. تبریزی بازیکن بسیار خوبی است. اگر ۵ سال پیش نزد من بود اکنون ۷۰ -۸۰ بازی ملی داشت و شاید در لیگ‌های دیگر بازی می‌کرد. به نظر من بازیکن باید به جایی برود که آرامش داشته باشد. بازیکنان دوست دارند به تیم‌های پرهواداری مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب‌آهن، سپاهان و ... بروند. اگر منافع باشگاه و بازیکن در نقل و انتقال تأمین شود، جابجایی اشکالی ندارد حتی ممکن است بازیکن به خارج از کشور برود چه اشکالی دارد، بازیکن می‌خواهد پیشرفت کند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد تقابل با استقلال در آسیا اظهارداشت: هنوز به آن بازی نرسیده‌ایم و بهتر است در موردش حرفی نزنیم اما می‌خواستم از رشید مظاهری هم یاد کنم، بازیکن بسیار خوبیست، ۲۰ سال است که مربیگری می‌کنم و رشید مظاهری پسر بسیار خوبیست و یکی از عوامل رشد و موفقیت تیم ما هم همین رشید مظاهری بوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین