|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۲۱۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی را فردا (پنجشنبه) مقابل هواداران پرشور در ورزشگاه آزادی با پیروزی مقابل سپیدرود رشت جشن خواهیم گرفت.
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی را فردا (پنجشنبه) مقابل هواداران پرشور در ورزشگاه آزادی با پیروزی مقابل سپیدرود رشت جشن خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، «برانکو ایوانکوویچ» روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپیدرود رشت با اشاره به اینکه فردا در کنار هواداران یک جشن واقعی را برگزار می کنیم، افزود: هواداران در کل فصل و در همه شهرها با حضورشان از ما حمایت می کردند و همینطور از مدیرعامل و کادر اجرایی باشگاه و همچنین کادر فنی به خاطر همکاری و حمایت ها باید قدردانی کنم و بیشترین تبریک را نیز باید به بازیکنان بگویم که به خاطر زحماتی که در طول فصل کشیدند، قهرمانی تیم را رقم زدند.

وی اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند که این فصل نیز لیاقت قهرمانی را داشتند چرا که چند هفته زودتر این عنوان را کسب کردیم.

برانکو ادامه داد: علی کریمی در لیگ امسال با شجاعت، مسئولیت تیم سپیدرود رشت را پذیرفت و با توانایی و دانشی که داشت، این تیم کوچک (سپیدرود رشت) را که مشکلات زیادی داشت در لیگ نگه داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان داشت: البته انتظار داریم که جشن قهرمانی را با پیروزی مقابل سپیدرود برگزار کنیم اما تیم حریف نیز قصد دارد با شکست ما، قهرمانی پرسپولیس را در لیگ کمرنگ کند و این طبیعی ترین رفتار ورزشی است و امیدوارم که فردا (پنجشنبه) در فضایی دوستانه و شاداب، همه از بازی لذت ببرند و با یک پیروزی شیرین فصل را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: لیگ برای ما فردا تمام می شود اما لیگ قهرمانان هنوز ادامه دارد و در دیدار فردا، محسن ربیع خواه و علی علیپور را به دلیل مصدومیت نداریم اما سایر بازیکنان، سرحال و آماده برای دیدار مقابل سپیدرود رشت هستند.

برانکو در خصوص انتقادات در هفته های اخیر به عملکرد پرسپولیس، تصریح کرد: افتخار می کنم که به خاطر کارهایی که در این باشگاه انجام شد، پرسپولیس در سه سال اخیر بالاترین کیفیت را داشت و از سوی دیگر مانند باشگاه های دیگر نیز نقاط ضعفی هم داریم و شکست در فوتبال دور از ذهن نیست و پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

وی ادامه داد: با نتایج خوبی که گرفتیم، انتقادات، طبیعی است؛ آنچه که مهم است، این راه را باید ادامه دهیم تا اهداف باشگاه را به خوبی انجام دهیم و انتقادات، همانند یک تحریک، انگیزه زیادی به ما می دهد تا کارمان را به خوبی انجام دهیم و به همین خاطر فوتبال زیباست و تنوع افکار سبب زیبایی فوتبال می شود ولی آخرین فلسفه فوتبال، کسب نتیجه خواهد بود.

وی در خصوص تمدید نشدن قرارداد بازیکنان نیز اظهارکرد: این قضایا مربوط به بازیکنان و باشگاه است و این در حالی است که از پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم و اطمینان داشته باشید که سال آینده بهتر ظاهر خواهیم شد.

وی در خصوص حضور بازیکنان در شبکه های مجازی و بروز برخی حاشیه ها، تصریح کرد: پوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ گفته بود که مانند آنچلوتی بازیکنان را از حضور در فضای مجازی منع می کنم، اما این موضوع فقط در زمان تمرین اتفاق می افتد که بازیکنان در فضای مجازی نباشند. زمانی می گفتند که گوشی ها را جمع کنند اما هر بازیکن الان سه تا چهار گوشی دارد و از سوی دیگر به آنان تاکید کرده ام که وقتشان را در فضای مجازی صرف نکنند.

وی در ادامه درخصوص تشبیه کردن او با استانکو مربی بزرگ کرواسی که توانست در ایران به قهرمانی برسد گفت: استانکو مربی بزرگی است و یکی از مربیان بزرگ تاریخ کرواسی است، او دانش زیادی دارد. بسیاری از بازیکنان نسل جوان در دنیای فوتبال زیر نظر استانکو معرفی شدند و رشد کردند من بارها مقابل او بازی کردم، خیلی خوشحالم استانکو اثر خوبی در فوتبال ایران به نمایش گذاشت.

برانکو در پایان در خصوص اینکه آیا بلازویچ سرمربی اسبق تیم ملی ایران می‌تواند برای تماشای دیدار پرسپولیس و سپیدرود رشت برسد، یادآور شد: متاسفانه بلازویچ به علت بیماری نمی‌تواند در این بازی حضور پیدا کند حتی خیلی ناراحت شد که نمی تواند به ایران بیاید و قول داده‌است که یک روز فرصتی پیش بیاید تا بتواند در ایران حضور داشته باشند.

دیدار تیم های پرسپولیس و سپیدرود رشت در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا (جمعه) ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین