|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۵
کد خبر: ۲۱۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
ما منتظر چنین روزی هستیم و این همه مدت صبر کردیم اما کسی ترتیب اثر نداد. حال بازرس‌های AFC به ایران خواهند آمد و نشان می‌دهد تا اگر بالای سرمان فشار نباشد کاری نمی کنیم.
 سرمربی سایپا گفت: سعی می‌کنیم پیکان را ببریم و رتبه بهتری در جدول کسب کنیم.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته پایانی لیگ اظهار کرد: ابتدا از زحماتی که در یک فصل کشیدید تشکر می‌کنم و حلالیت می‌طلبم. بازی فردا برای دو تیم مهم است. به خاطر اینکه شرایط جدول طوری است که دو تیم بهم چسبیده‌اند و با تمام قوا بازی می‌کنند. سعی می‌کنیم بازی را ببریم و با اتفاقات در بازی های دیگر رتبه بهتری کسب ‌کنیم. آقای جلالی استاد من است و امسال پیکان تیم خوبی بوده است.

او افزود: بازی قبل تمام سعی خودمان را کردیم. پنالتی‌ای که زدیم به تیر خورد.  تلاشمان را کردیم اما آن بازی تمام شد و به بازی فردا فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم سایپا درباره لیگ هفدهم بیان کرد: امسال لیگ خوبی برگزار شد و حساسیت بازی در بالا و پایین جدول بالا بود. مخصوصا در چهار پنج هفته لیگ هیجان بالایی را شاهد بودیم همچنین امسال تیم‌های خوبی خودشان را نشان دادند. تیم ملی هم بعد از لیگ امیدوارم تمرین‌های خوبی انجام بدهد و در جام جهانی بتواند انتظارات را برآورده کند.

علی دایی همچنین در مورد اتمام قرارداد علی قلی‌زاده و مهدی ترابی با سایپا اظهار کرد: قلی‌زاده یکی از بهترین‌های سایپا در فصل اخیر بود. قرارداد او با سایپا تمام شده اما مطمئن باشید اگر در ایران بماند فقط برای سایپا بازی خواهد کرد. مهدی ترابی نیز با ما قرارداد دارد و او را به هیچ تیمی نمی‌دهیم. خودم با سایپا قرارداد دارم و اگر من را بخواهند، تمدید می‌کنم و اگر نخواهند می‌روم.

وی درباره احتمال حضور سایپا در لیگ قهرمانان آسیا با قهرمانی استقلال در جام حذفی عنوان کرد: ما با قهرمانی استقلال در جام حذفی کاری نداریم خودمان باید فردا بازی خوبی را انجام دهیم و سهمیه را کسب کنیم.

سرمربی تیم سایپا در بخش دیگری از نشست خبری درباره فوتبال پاک در هفته پایانی لیگ خاطر نشان کرد: هفته اول و آخر ندارد. فوتبال بازی شرافتمندانه‌ای است و تمامی تیم‌ها باید با جان و دل به میدان بروند. همه تیم‌ها باید شرفتمندانه بازی کنند تا حق به حق‌دار برسد مطمئنم آنها با وجدان هستند و من از این بابت نگرانی ندارم.

علی دایی درباره انضباط مالی باشگاه‌ها نیز توضیح داد: من از صبای قم، پرسپولیس و نفت طلب دارم. چه کسی جوابگوی این است؟ مگر صحبت‌های رییس هیات فوتبال قم را نشنیدید او به راحتی آب خوردن می‌گوید تیم لیگ یکی بخریم و از صفر شروع کنیم تا صبا منحل شود. به قول خودشان ۲۴ میلیارد بدهی دارند. طلبکار باید چه کار کند؟ یکسری قوانین من درآوردی را سال قبل در حمایت کورکورانه از باشگاه‌ها وضع کردند و حق مربی و بازیکن را در نظر نگرفتند. متاسفانه خانه از پای بست ویران است و ما نام خودمان را مسلمان گذاشته‌ایم. با این حال در ماه‌های اخیر خبرهای خوبی از فدراسیون فوتبال به گوش رسیده و کمیته‌هایی تشکیل شده تا مطالبات عوامل تیم داده شود به همین دلیل باید از آقای وثوق احمدی تشکر کرد.

وی در ادامه نسبت به ورود AFC به پرونده‌های ایران هشدار داد و افزود: آقای وزیر فرمایش‌هایی داشته‌اند که باعث شد تیم‌ها جستند اما AFC فشار آورده و پیگیر مطالبات است. ما منتظر چنین روزی هستیم و این همه مدت صبر کردیم اما کسی ترتیب اثر نداد. حال بازرس‌های AFC به ایران خواهند آمد و نشان می‌دهد تا اگر بالای سرمان فشار نباشد کاری نمی کنیم.

علی دایی در پایان در واکنش به این‌که سایپا با رفتن سه بازیکن کلیدی خود ضعیف خواهد شد گفت: این نظر شماست و من که کار فنی انجام می دهم چنین نظری ندارم ما یک مجموعه هستیم و تیم سایپا این نتایج را گرفته است. قطعا بازیکنان دیگر هم زحمت کشیده‌اند اما به چشم نمی‌آید. با این حال اگر کسی از سایپا برود تیم ما بهتر می‌شود ولی بدتر نمی‌شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین