|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۱۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز در حال حاضر مسدود هستند. علاوه بر آن محور دره شهر –پلدختر استان ایلام در محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین، جاده قدیم چشمه شیرین است.
 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: ترافیک در باند شمالی و جنوبی آزادراه کرج ـ قزوین، از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و برعکس نیمه سنگین است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر باند شمالی و جنوبی آزادراه کرج – قزوین، از  محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و برعکس ترافیک نیمه سنگین است؛ سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

وی ادامه داد: محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز  در حال حاضر مسدود هستند.  علاوه بر آن محور دره شهر –پلدختر استان ایلام در محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین، جاده قدیم چشمه شیرین است.

به گفته رحمانی محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل، کمربندی آذرشهر به پل غله‌زار به علت سیلابی شدن رودخانه پایه‌ پل، محور ایلام-ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به دلیل ریزش سقف تونل، محور خلخال-اسالم محدوده کیلومتر ۷ الی ۱۸.۵ به علت عملیات راهسازی از سی و یکم فروردین تا سی و یکم تیرماه و محور طبس-خرو به علت سرریز شدن آب سد مسدود هستند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین