|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۲۱۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه هنر یک تیغه دو لبه است گفت: باید با دقت و درایت در این زمینه عمل کرد تا آثاری خلق شوند که مردم را با زبان نقد یا طنز به فکر وا دارد.
  رییس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم افتتاح کارگاه کشوری گرافیک و کارتون با بیان اینکه تاثیر زبان گرافیک و کارتون را در فرهنگ سازی نمی توان نادیده گرفت، اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد یکی از مقوله های اطمینان آور برای تحقق شعار سال است و اگر کیفیت و استاندارد نباشد، نمی توان انتظار داشت حمایت از کالای ایرانی با جدیت دنبال شود.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد،پیروزبخت گفت: از وظایف اصلی سازمان استاندارد ایران ترویج و فرهنگ سازی مقوله کیفیت و استاندارد برای جلب  اعتماد مردم به سوی استفاده از کالاهای استاندارد ایرانی است.



وی ادامه داد: این کار میسر نمی شود مگر اینکه از توان و ظرفیت هنرمندان در عرصه های مختلف استفاده کنیم تا مفهوم استاندارد و استفاده از کالای ایرانی را به خوبی در جامعه ترویج کنیم. چون زبان هنر زبانی نافذ و تاثیر گذار است.

پیروز بخت گفت: یکی از رویکردهای سازمان ملی استاندارد ایران در دوره جدید تعریف پیوست فرهنگی برای فعالیت های خود است چرا که هیچ فرآیند اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مردم محور بدون تعریف پیوست مناسب فرهنگی سرانجام مطلوبی نخواهد داشت.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه هنر یک تیغه دو لبه است گفت: باید با دقت و درایت در این زمینه عمل کرد تا آثاری خلق شوند که مردم را با زبان نقد یا طنز به فکر وا دارد.

پیروز بخت افزود: در رویکرد نوین استانداردسازی علاوه بر کالاها، خدمات و فرآیندهای مختلف نیز باید استاندارد شوند و استاندارد به همه کالاها و خدمات و فرآیندها تسری یابد.

گفتنی است کارگاه کشوری گرافیک و کارتون با موضوع حمایت از کالای ایرانی به مدت 3 روز با حضور 70 هنرمند در سازمان ملی استاندارد ایران در کرج برقرار است و اساتید برجسته گرافیک و کارتون این رویداد را داوری می­کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین