|
|
امروز: شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۲۱۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
در کارگروه مشترکی كه برای تعيين مدل مالی پروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ شمال برگزار شد ، هزينه اين پروژه 4 میلیارد یورو برآورد شده است.
 محمد اسلامی ورنامخواستی استاندار مازندران گفت: بانک صنعت و معدن یکی از بانک‌های مؤثر كشور است که به عنوان بانک عامل ، با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی تامين مالي پروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ شمال را بر عهده دارد، این بانک در سال‌های اخیر توانسته نقش کلیدی در توسعه خطوط راه آهن ایجاد کند و مازندران تاکنون از این فرصت استفاده نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، استاندار مازندران در حاشیه نشست مشترك با بانک صنعت و معدن جهت توسعه ریلی اين استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیگیری پروژه‌های اصلی و تعیین کننده‌ای که موجب توسعه استان مازندران می‌شود جلسه‌ای با راه آهن ایران و مسؤولان بانک صنعت و معدن برگزار کردیم.

اسلامی ورنامخواستی افزود: در کارگروه مشترکی كه برای تعيين مدل مالی پروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ شمال برگزار شد ، هزينه اين پروژه 4 میلیارد یورو برآورد شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین