|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۲۱۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
عالمیان در مورد این که پینگ‌پنگ ایران شانس کسب مدال برنز تیمی بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارد، گفت‌: شانس صعود هست، تیم خوبی داریم. با توجه به نتایج خوبی که در طی این چند سال به دست آمده است فکر می‌کنم که دیگر وقت این کار هم رسیده باشد.
 پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران گفت: ‌تمام بازیکنان این هدف را داریم که به دسته یک مسابقات قهرمانی تیمی جهان صعود کنیم و تیم هم خیلی آماده است.

 نوشاد عالمیان در حاشیه مراسم بدرقه تیم‌های ملی تنیس روی میز ایران به مسابقات قهرمانی تیمی جهان، بیان‌ کرد: در این مدت خوب تمرین کردیم و آماده هستیم. پیش از مسابقات تیمی جهان هم مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان این هدف را داریم که تیم به دسته یک جهان صعود کند.

عالمیان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد نسبت به دوره قبل از مسابقات در شرایط بهتری قرار دارد، تاکید کرد: بله. همین طور است. بعد از یکی، دو سال که افت داشتم تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و شرایط خوبی دارم. فکر می‌کنم که این روند ادامه‌ داشته باشد و روز به روز بهتر شوم.

وی در مورد وضعیت حریفان ایران در مسابقات قهرمانی تیمی جهان نیز، خاطر نشان کرد: تمام حریفان قوی هستند و ‌اسپانیا یکی از اصلی ترین حریفان ما است که تیم یک دست و خوبی دارد، اما با این حال تیم ما هم خیلی خوب است.

عالمیان در مورد این که پینگ‌پنگ ایران شانس کسب مدال برنز تیمی بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارد، گفت‌:  شانس صعود هست، تیم خوبی داریم. با توجه به نتایج خوبی که در طی این چند سال به دست آمده است فکر می‌کنم که دیگر وقت این کار هم رسیده باشد.

ملی‌پوش  المپیکی ایران در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که در فکر حضور در لیگ‌های اروپایی است یا خیر؟ تصریح کرد: بله. این هدف را هم داریم و در حال‌ رایزنی هستیم و فکر می‌کنم که تا چند ماه آینده مشخص شود. کشورهایی آلمان، فرانسه، لهستان و اتریش مدنظر ما هستند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که برای صعود در رنکینگ جهانی باز هم به تورهای جهانی اعزام خواهد شد یا خیر، بیان‌ کرد: فدراسیون باید برنامه‌ریزی آن را انجام دهد، اما خب سیستم رنکینگ جدید جهانی به گونه‌ای شده است که باید در مسابقات حضور داشته باشیم و در مسابقات بیشتری شرکت کنیم. البته با توجه به قیمت ارز شرایط برای اعزام سخت تر می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین