|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۱۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
به دنبال استعفای نخست‌وزیر ارمنستان از سمت خود، «کارن کاراپتیان» معاون اول او کار خود را به عنوان نخست‌وزیر موقت این کشور آغاز کرد.
 به دنبال استعفای نخست‌وزیر ارمنستان از سمت خود، «کارن کاراپتیان» معاون اول او کار خود را به عنوان نخست‌وزیر موقت این کشور آغاز کرد.

معاون اول نخست‌وزیر ارمنستان به عنوان نخست‌وزیر موقت این کشور تعیین شد.

ساعاتی پس از اعلام استعفای نخست‌وزیر ارمنستان به دنبال دو هفته اعتراض‌ها در این کشور، معاون اول او رسما کار خود را به عنوان نخست‌وزیر موقت کار خود را آغاز کرد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، «کارن کاراپتیان» معاون اول نخست‌وزیر مستعفی ارمنستان به عنوان نخست‌وزیر موقت این کشور تعیین شد.

کاراپتیان سابقه نخست‌وزیری ارمنستان را در کارنامه خود دارد و او از ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۶ تا ۱۷ آوریل ۲۰۱۸ این سمت را برعهده داشت.

ساعاتی قبل، «سرژ سرکیسیان» نخست‌وزیر حالا مستعفی ارمنستان خطاب به مردم این کشور اعلام کرد که « «من برای آخرین بار به عنوان رئیس دولت با شما صحبت می‌کنم و سمت ریاست کشورمان را رها می‌کنم».

این تحول پس از آن صورت گرفته که سرکیسیان که از سال ۲۰۰۸ رئیس‌جمهور ارمنستان بوده، به دنبال تغییر نظام سیاسی از ریاستی به پارلمانی، به مقام نخست‌وزیری این کشور رسید.

تغییر و تحولات در ارمنستان، با اعتراض‌های گسترده در این کشور مواجه شد و پس از دو هفته اعتراض‌ها کار او به کناره‌گیری کشید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین