|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۱۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
برانکو درباره عدم حضورش در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و ذوب آهن تصریح کرد: من نمی‌خواستم با حضورم، آن سیرکی که راه افتاده بود را مشروعیت بدهم. از اخراج حسینی تا دو خطایی که منجر به گل خوردن ما شد و پنالتی و... همه بر نتیجه این بازی تاثیرگذار بود.
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که مشکلات داوری در نتیجه بازی تیمش مقابل ذوب آهن تاثیرگذار بود.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران در رابطه با بازی با ذوب آهن اظهار کرد: دلیل باخت ما بازی بدمان نبود. نه اینکه بچه‌ها زحمت نکشیدند. ما نشان دادیم که مقابل تیمی که در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشت، خوب بازی کردیم در بعضی از اتفاقات من دیگر نمی‌توانم تاثیرگذار باشم. شاید این صدمین بار باشد که ما مشکلاتی در بحث داوری داشتیم.

برانکو درباره عدم حضورش در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و ذوب آهن تصریح کرد: من نمی‌خواستم با حضورم، آن سیرکی که راه افتاده بود را مشروعیت بدهم. از اخراج حسینی تا دو خطایی که منجر به گل خوردن ما شد و پنالتی و... همه بر نتیجه این بازی تاثیرگذار بود.

او در ادامه گفت: همه تیم‌های بزرگ می‌بازند. شکست جزئی از فوتبال است. ما مستحق شکست در آن بازی نبودیم. در بازی با سایپا هم داور ما را نابود کرد. بقیه بازی‌ها را هم نمی‌خواهم بگویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد که پنجره نقل و انتقالات برای این تیم باز شود گفت: ما همه خوشبینیم اما هنوز تصمیمی اعلام نشده است و امروز قرار بود جلسه‌ای برگزار شود اما به هر حال ما خوشبینیم و دوست داریم که تیم را تقویت کنیم اما علی‌رغم همه این مسائل و در صورتی که پنجره نقل و انتقالات برای ما باز بشود یا نشود، سال آینده قوی‌تر از امسال خواهیم بود. ما از فصل آینده ترسی نداریم. من فقط از داوری می‌ترسم. در این سه سالی که من اینجا بودم داوری‌ها وحشتناک بوده و خیلی ناراحت و مایوس شدم. من به تیم خودم اعتماد دارم و از هیچ چیز نمی‌ترسم.

او درباره اینکه آیا در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالات قصد دارد از بازیکنان تیم‌های پایه در تمرین‌ها استفاده کند گفت: در صورتی که پنجره نقل و انتقالات باز نشود از بازیکنان جوانعن  نمی‌توانیم استفاده کنیم.

برانکو درباره بازی با سپیدرود و مراسم اهدای جام در هفته آینده گفت: من برای این مراسم مهمان ویژه‌ای ندارم. این یک نمایش قشنگی هم برای ما و هم برای هواداران خواهد بود و قهرمان شدن حق‌مان است و برایش زحمت کشیدیم چون از هر لحاظ بهترین تیم بودیم و اگر مسائل دیگری نبود، شاید در حال حاضر 20 امتیاز بیشتر داشتیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا با وجود بالا رفتن آمار تیم در موارد مختلف باز هم انتقادهایی از این تیم می‌شود، گفت: من به این مسائل فکر نمی‌کنم و فقط در این فکر هستم که چطور بهتر و بهتر کار کنیم. ما بهترین نتیجه تاریخ پرسپولیس را کسب کردیم و همین. بیشتر از این چه بابید بکنیم. بله انتقاد خواهد بود، شکست خواهیم داشت اما ما در بازی‌های بسیار کمی ضعیف ظاهر شدیم. نسبت به سال قبل از لحاظ بازیکن ضعیف شدیم، طارمی، عالیشاه و رفیعی از تیم رفتند اما انتظار داریم که سال آینده قوی‌تر شویم.

او درباره اینکه قهرمانی پرسپولیس انتظارات را از این تیم بالا می‌برد و ممکن است کارش را برای فصل بعد سخت‌ کند توضیح داد: اولین سال دفاع از قهرمانی سخت‌ترین سال است. البته سال آینده هم همه به ما حمله خواهند کرد و علیه ما خواهند بود مثل همین امسال که علیه ما بودند. یادتان باشد که کسی تا حالا یک پنالتی یا آفساید را به ناحق به نفع ما نگرفته است. البته ما نیازی هم نداریم که این کار انجام شود. هر نتیجه‌ و موفقتیتی که داشتیم خودمان در زمین انجام دادیم. همه بازیکنان انجام دادند و آن هم با حمایت هواداران عزیز بودند که همیشه یار دوازدهم بودند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او در پایان درباره مصدومیت ربیع‌خواه و اینکه آیا غیبت او مشکلی برای تیم در دیدار مقابل الجزیره ایجاد نخواهد کرد تاکید کرد: بله نبود او و البته سید جلال حسینی می‌تواند کار ما را مقابل الجزیره سخت‌ کند. اما با این وجود خوشبینیم. نوراللهی بهتر و بهتر می‌شود و امید هم بازگشته و به همین دلیشششل برای سال آینده به تیم خوشبینم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین