|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۵
کد خبر: ۲۱۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
توضیحات سردار اشتری ناظر به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در فضای آرام و همچنین برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی بود که بیش از 30 هزار نیروی انتظامی در راهپیمایی فعال بوده و برای تامین امنیت و حفظ آرامش حضور داشتند.
 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که سردار اشتری در جلسه با کمیسیون امنیت ملی مجلس، تاکید کرد که به زودی درباره فیلمی که در فضای مجازی در خصوص برخورد مامور نیروی انتظامی با یک خانم پخش شده، روشنگری خواهد کرد و واقعیات پشت پرده را به مردم می‌گوید.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز با فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی جلسه‌ای به میزبانی آن‌ها داشتند. در این جلسه سردار اشتری گزارش مبسوطی از ماموریت‌های سال گذشته نیروی انتظامی ارائه کرد.

وی افزود: توضیحات سردار اشتری ناظر به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در فضای آرام و همچنین برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی بود که بیش از 30 هزار نیروی انتظامی در راهپیمایی فعال بوده و برای تامین امنیت و حفظ آرامش حضور داشتند.

وی‌ با اشاره به گزارش سردار اشتری درباره برگزاری مراسم محرم و صفر و راهپیمایی 22 بهمن، گفت: سردار اشتری به عملکرد نیروی انتظامی درباره آشوب‌های دی 96 اشاره کرد که با توانمندی و برخورد قاطع پلیس، 80 شهرستانی که در این آشوب‌ها بودند آرام شدند و سعی شد که آشوب توام با آرامش خاتمه یابد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به حادثه خیابان پاسداران، گفت: در این حادثه نیروی انتظامی سه شهید را داد ولی برخورد خشنی با آشوبگران نداشت و تمامی تلاشش را به کار گرفت تا این قائله در فضای آرام تمام شود.

وی‌ گفت: سردار اشتری به این موضوع اشاره کرد که دشمنان تلاش می‌کنند منازعاتی در کشور به وجود آید که نیروی انتظامی همواره به دنبال خنثی کردن این اقدامات و ایجاد فضای آرام در کشور است. آخرین سناریوی آن‌ها موضوع برخورد با یکی از ماموران نیروی انتظامی و خانمی که هنجارشکنی کرده، بود که علیرغم تذکرات داده شده به صورت مامور چنگ زده و برخورد کرده است اما در نهایت فیلمی پخش شده که موضوع را به طور دیگری نشان می‌دهد.

وی گفت که سردار اشتری تاکید کرده که به زودی در این باره با مردم صحبت می‌کند و واقعیات پشت پرده را روشن خواهد کرد.

نقوی حسینی در پایان با بیان این‌که «معاونان ناجا توضیحات مبسوطی از عملکردشان ارائه کردند»، گفت: در موضوع مرزبانی اقدامات نیروی انتظامی شرح داده شد که هر روز و هر هفته به دنبال ناامن‌سازی مرزها هستند که نیروی انتظامی برای امنیت مرزها و آرامش مردم شهید داده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین